Gå til innhold

gravid etter fødsel til tross for hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Gjest nybakke

Hei! jeg fødte 22.nov 02 en gutt, 17. jan 03 satte jeg inn hormonspiral hos gynekolog. jeg ammet bare 6 uker omtrent. etter hormonspiralen ble satt inn hadde jeg bare en blødning, men ikke før i begynnelsen av mars og dette varte i 2,5 uke, men en dag blødde jeg mye, neste dag ingenting, så bittelitt igjen, så ingenting og slik varierte det altså i 2,5 uke. før jeg ble gravid hadde jeg mensen maks tre dager hvor jeg bare blødde moderat en dag eller bare en halv dag. men nå har jeg blitt veldig kvalm, ikke slik at jeg kaster opp, men likevel ille kjennes likt ut som da jeg ble gravid og samtidig kjenner jeg at det begynner å gjøre mer og mer vondt i bekkenet mitt! hadde litt problemer med det under graviditeten også, men jeg holdt ut fordi jeg var sykmeldt pga utmattelse slik at jeg fint kunne gå bare det jeg selv orket. men jeg lurer altså på om jeg kan være gravid likevel at jeg ble det kort tid før eller etter spiralen ble satt inn. om legen ikke kunne se det fordi det var altdfor tidlig evt. og innimellom kjennes det ut som noe beveger seg der inne, akkurat som til begynne med når jeg kjente barnet snudde seg. dettte kjente jeg veldig tidlig i tidligere svangerskap. vet at dette også kan være fantomspark, men lute fordi jeg ikke har merket noe tidligere... og hvilke farere innebærere detdersom jeg er gravid og er det mulig å bære barnet frem med tanke på spiralen

- nybakke

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...