Gjest nybakke Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei! jeg fødte 22.nov 02 en gutt, 17. jan 03 satte jeg inn hormonspiral hos gynekolog. jeg ammet bare 6 uker omtrent. etter hormonspiralen ble satt inn hadde jeg bare en blødning, men ikke før i begynnelsen av mars og dette varte i 2,5 uke, men en dag blødde jeg mye, neste dag ingenting, så bittelitt igjen, så ingenting og slik varierte det altså i 2,5 uke. før jeg ble gravid hadde jeg mensen maks tre dager hvor jeg bare blødde moderat en dag eller bare en halv dag. men nå har jeg blitt veldig kvalm, ikke slik at jeg kaster opp, men likevel ille kjennes likt ut som da jeg ble gravid og samtidig kjenner jeg at det begynner å gjøre mer og mer vondt i bekkenet mitt! hadde litt problemer med det under graviditeten også, men jeg holdt ut fordi jeg var sykmeldt pga utmattelse slik at jeg fint kunne gå bare det jeg selv orket. men jeg lurer altså på om jeg kan være gravid likevel at jeg ble det kort tid før eller etter spiralen ble satt inn. om legen ikke kunne se det fordi det var altdfor tidlig evt. og innimellom kjennes det ut som noe beveger seg der inne, akkurat som til begynne med når jeg kjente barnet snudde seg. dettte kjente jeg veldig tidlig i tidligere svangerskap. vet at dette også kan være fantomspark, men lute fordi jeg ikke har merket noe tidligere... og hvilke farere innebærere detdersom jeg er gravid og er det mulig å bære barnet frem med tanke på spiralen - nybakke 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104576-gravid-etter-f%C3%B8dsel-til-tross-for-hormonspiral/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddrun1365380422 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har hørt om at folk har blitt gravide med hormonspiral. Kom deg til lege og få tatt en test i tillegg. Er du gravid, må spiralen tas ut. Ellers kan du abortere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104576-gravid-etter-f%C3%B8dsel-til-tross-for-hormonspiral/#findComment-607905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.