Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi venter med vårt 3 forsøk til etter sommeren. Har tenkt å fokusere på annet enn å "gjøre" barn..........ønsker å la mine normale hormoner styre kroppen min en periode innen "siste" forsøk.

Fortsetter med akupunktur og homeopat - (han har veldig stor tro på at han kan hjelpe oss) så litt ekstra sex blir dte nok i noen perioder . men ikke noen "kunstlige" hormoner.

Skal nå bli en meget god tante til mitt tante barn på 16 mnd som jeg faktisk ikke har hatt lyst å engasjere meg så mye i.....uff så trist å ikke ha hatt lyst til det... da det hele tiden har mint meg på hva jeg IKKE har.

Vi begynte å "lage barn" innen de ens hadde tenkt tanken.....

Jeg tar ferie - men kommer tilbake starkere! Lykke til alle andre!

STORE Varme Klemmer til alle som er så flinke å støtte hverandre i disse tøffe tider!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104605-gir-opp-en-periode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta dere en lang og god ferie fra strevet! Det har dere fortjent! Kos deg med tanteungen - det er herlig å omgås sånne småttiser når man lar dem komme litt innpå seg...! Skjønner godt at det er litt sårt også, men det er jo familien din :-)

Ikke tenk på det som at dere gir opp, dere tar rett og slett en velfortjent ferie! Og så kommer dere sterkt igjen til høsten, og tar innersvingen på hele greia!

Lykke til og god sommer :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104605-gir-opp-en-periode/#findComment-606860
Del på andre sider

Heisann!

Jeg vil ikke kalle det å gi opp...

Alle trenger vi en pause i ny og ne. Og kanskje det er akkurat det som skal til. Selv har jeg hatt en mye lenger pause enn det du har hatt, og syntes jeg trengte det!

Når det kommer til tantebarn så kan det virke veldig sårt. Da jeg fikk melding om at min søster skulle ha barn ble jeg ganske så fortvilet. Vi hadde allerede prøvd i flere år, og de hadde vært sammen knapt et år da hun ble gravid. Det virket bare såååå urettferdig! Men når den lille kom til verden var jeg så stolt, og han er tante sitt lille gull! Han betyr så enormt mye for meg at det finnes ikke ord! Håper du får det snart på samme måte!

Ønsker deg/dere en rikig god sommer. Slapp av og nyt hverandre og kjærligheten!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104605-gir-opp-en-periode/#findComment-607992
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...