Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.jeg er en jente som har en kul innerst i kjeden min. av og til når jeg har samleie med kjæresten min kjenner han denne kulen. det er ubehagelig for han. noen ganger kjenner jeg at han treffer denne kulen.presser du på den gjør det ikke vondt.

Gjest det er fler av oss
Skrevet

er det vondt for han? hmm.. Noen ganger er det vondt for meg, men det er bare å være litt mer forsiktig. At han ikke går så langt og hardt inn...

Skrevet

er det vondt for han? hmm.. Noen ganger er det vondt for meg, men det er bare å være litt mer forsiktig. At han ikke går så langt og hardt inn...

TAKK FOR SVARET.HVA TROR DU ERE GRUNNEN TIL AT DEN "ER TILSTEDE" NOEN GANGER OG BORTE ANDRE GANGER?

Skrevet

TAKK FOR SVARET.HVA TROR DU ERE GRUNNEN TIL AT DEN "ER TILSTEDE" NOEN GANGER OG BORTE ANDRE GANGER?

Den er der alltid, den er bare lenger opp noen ganger så dere ikke rekker opp til den.

Gjest meg igjen
Skrevet

aner egentlig ikke... kanskje man er mer følsom der enkelte dager? Hvis du kjenner etter sjøl, så er den jo der alltid...

Gjest moralsiten
Skrevet

Blir vel vanskelig å skifte gir, da.

• 3 uker senere...
Skrevet

Livmorhalsen, kanskje?

Slå opp i en biologibok, sjekke etter en tegning av en livmor, så skjønner du hva jeg mener. Livmortappen henger ned i skjeden som en "kul".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...