gitta Skrevet 22. november 2000 Skrevet 22. november 2000 Hei! Jeg har akkurat fått resept på nytt p-pille merke(trionetta). Har pillefri uke nå frem t.o.m søndag.Det jeg lurer på er:skal jeg starte med de nye pillene mandag som vanlig, eller må jeg vente en mnd. til neste mens?(siden pillen skal tas på menstruasjonens første dag?) kos fra meg! 0 Siter
gitta Skrevet 22. november 2000 Forfatter Skrevet 22. november 2000 Hei! Jeg har akkurat fått resept på nytt p-pille merke(trionetta). Har pillefri uke nå frem t.o.m søndag.Det jeg lurer på er:skal jeg starte med de nye pillene mandag som vanlig, eller må jeg vente en mnd. til neste mens?(siden pillen skal tas på menstruasjonens første dag?) kos fra meg! 0 Siter
Nok Skrevet 22. november 2000 Skrevet 22. november 2000 Hei - jeg har også byttet p-pille-merke en gang og fikk beskjed av lege om bare å begynne rett på nytt brett som vanlig.... :-D 0 Siter
Nok Skrevet 22. november 2000 Skrevet 22. november 2000 Hei - jeg har også byttet p-pille-merke en gang og fikk beskjed av lege om bare å begynne rett på nytt brett som vanlig.... :-D 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2000 Skrevet 22. november 2000 Du begynner som vanlig med de nye pillene mandag og er fortsatt beskyttet. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. november 2000 Skrevet 22. november 2000 Du begynner som vanlig med de nye pillene mandag og er fortsatt beskyttet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.