Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er hans helg så la han ha ungene. Innmari masete dag med små unger.

Hvorfor kan dere ikke være sammen selv om han har ny dame? Det er barnas dag og dere kan vel se på toget sammen og så kan han ta ungene med seg hjem. Ikke la hans oppførsel gå ut over ungene :o)

For all del, ikke 'del opp' et søskenpar! Det er jo helt rått. Makan, da er det ikke mye barnas beste det handler om, men kjiping av de voksne.

17. mai går det vel an å være sammen alle fire, se på tog, spise en is i byen og så middag?

Hvis ikke middag går, kan jo han ta med seg barna fra byen.

Annonse

Vi har delt 17. mai (min mann har en sønn fra tidligere forhold). Deler midt på dagen. Utfordringen er at moren til barnet vil nekte meg å være tilstede på skolen og å se på toget. Mannen min kan komme...

Vi er gift, har delt omsorg for barnet (50-50); og jeg har dermed like stor daglig omsorg for barnet som moren. Han er knyttet til meg - som jeg til han.Jeg føler jeg vil få ett stort forklaringsproblem hvis jeg ikke er der for ham. Og jeg vil absloutt ikke trekke han inn i hans mor hat til meg.

Annet småsnask er f.eks 17. mai tøyet. Siden vi har handlet inn en del nå i det siste, har moren kjøpt 17. mai habitten. Og det skal ikke barnet få ha på seg før han kommer til henne. selv om han skal på flaggheising og 17. mai frokost før det....

Det er ikke lett!

P.S: Det er mange år siden de gikk fra hverandre - ikke noen uker... D.S

Hvis det er hans helg så la han ha ungene. Innmari masete dag med små unger.

Hvorfor kan dere ikke være sammen selv om han har ny dame? Det er barnas dag og dere kan vel se på toget sammen og så kan han ta ungene med seg hjem. Ikke la hans oppførsel gå ut over ungene :o)

Jeg tåler ikke trynet på ham!!! Fant i seng med annen kvinne! Han kommer hit så arrogant og nekter å komme med en beklagelse etter 5 års ekteskap og sammen i 11 år og barn på 1 1/2 og 3 år og hund og hus :-( Han ljugde og bedro meg. Jeg har vanskelig for å tilgi. Tror ikke vi to kan være sammen på 17.mai nei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...