Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest aliana

"Og hva får jeg igjen.INGENTING.Det eneste han gjør er å jobbe."

Si meg, tuller du eller? Han forsørger jo deg og ungen, og det må jo være gull verdt.

Tingen er den at det er ikke han som forsørger oss,det er heller jeg som forsørger han.Det eneste han bruker pengene på er Mecedesen hans,som vi ikke engang har råd til.Og det er jeg som må hjelpe han å betale forsikringa.

Hvorfor skal jeg gjøre ALT for han og han gjør ingenting for meg.

Hvorfor fortjener han å få en matpakke av meg da??

Han fortjener ikke engang MEG,når jeg er så snill mot ham,og jeg får ingnting tilbake.

Fortsetter under...

Gjest aliana

"det eneste han gjør er å jobbe". Er det ikke rimelig at du gjør mest hjemme når du er hjemme på dagen da? Skal du sitte i sofaen og "late" deg da, mens han jobber og tjener penger (nå vet ikke jeg om du også tjener penger da...).

Hos oss er det slik som hos dere, jeg er hjemme han har masse jobb!!! Jeg gjør så godt som alt her hjemme, han kommer til dekket bord, rene klær, rene barn osv... MEN han setter pris på det og er takknemlig ovenfor meg. Han viser med både ord og handling at han er glad for at jeg tar ekstra hjemme. Men det skulle bare mangle spør du meg...

Hvis du bare visste hvordan han er så hadde nok du vært forbanna ogå.

Han er absolutt ikke takknemlig i det hele tatt.For han er det en selvfølge at han må ha matpakke som jeg lager,for han orker ikke å lage den selv.Og det eneste han kan er å klage å og snakke negativt om alt og alle.Er det liksom en Takk. Langt ifra.

Han er absolutt ikke takknemlig i det hele tatt.For han er det en selvfølge at han må ha matpakke som jeg lager,for han orker ikke å lage den selv.Og det eneste han kan er å klage å og snakke negativt om alt og alle.Er det liksom en Takk. Langt ifra.

Det visste jeg ikke når jeg skrev svaret mitt....

Da er jo saken helt annerledes. Da synes jeg faktisk du skal droppe å smøre til han. La han gjøre det selv. Si klart fra at du ikke gidder å gjøre noe for han så lenge han ikke kan verdsette det!!!!

Gjest aliana

Viser du at du setter pris på at han jobber og kommer hjem med en lønnssjekk hver måned?

"Det eneste han gjør er å jobbe" Det må være dagens dummeste uttalelse.

Han gjør jo noe tilbake, han jobber og tjener penger! Mener du han skal jobbe og så komme hjem og gjøre halvparten av husarbeidet? Kom det ut i arbeid, så kan du klage.

Desverre er det ikke han som forsørger meg,heller jeg som forsørger han.Han bruker opp penga på dyr forsikring på Mercedesen sin,som vi ikke engang har råd til.Og lånet på bilen+flere unødvendige lån.Her går det bare i minus.Jeg betaler husleie og barnehage.Og har deretter ingen penger igjen.Mens han bruker penga på bil.

Skal vi leve på knekkebrød hver dag da??

Jeg får arbeidsledighetstrygd,så jeg har jo penger jeg og da.Men jeg bruker det på noe fornuftig ihvertfall.

petter smart

Tingen er den at det er ikke han som forsørger oss,det er heller jeg som forsørger han.Det eneste han bruker pengene på er Mecedesen hans,som vi ikke engang har råd til.Og det er jeg som må hjelpe han å betale forsikringa.

Hvorfor skal jeg gjøre ALT for han og han gjør ingenting for meg.

Hvorfor fortjener han å få en matpakke av meg da??

Han fortjener ikke engang MEG,når jeg er så snill mot ham,og jeg får ingnting tilbake.

Hvordan klarer du å forsørge dere begge to så lenge du er hjemmeværende?

Fortjener han ikke deg fordi du smører matpakke?

Det virker som om du synes veldig synd på deg selv, du er jo så snill og grei og han er bare drittsekk tilbake. Men er det egentlig sånn?

petter smart

Det virker som han ikke er den eneste som klager og snakker negativt om andre....

Tror ikke du viser at du setter pris på han eller det han gjør heller. Sutring og klaging hjelper i alle fall ikke.

Annonse

Gjest aliana

Det visste jeg ikke når jeg skrev svaret mitt....

Da er jo saken helt annerledes. Da synes jeg faktisk du skal droppe å smøre til han. La han gjøre det selv. Si klart fra at du ikke gidder å gjøre noe for han så lenge han ikke kan verdsette det!!!!

Og dessuten,den lønninga hans går jo bare på en dyr Mercedes som vi ikke engang har råd til.+den dyre forsikringa som jeg må hjelpe han å betale+unødvendige andre lån.

petter smart

Desverre er det ikke han som forsørger meg,heller jeg som forsørger han.Han bruker opp penga på dyr forsikring på Mercedesen sin,som vi ikke engang har råd til.Og lånet på bilen+flere unødvendige lån.Her går det bare i minus.Jeg betaler husleie og barnehage.Og har deretter ingen penger igjen.Mens han bruker penga på bil.

Skal vi leve på knekkebrød hver dag da??

Jeg får arbeidsledighetstrygd,så jeg har jo penger jeg og da.Men jeg bruker det på noe fornuftig ihvertfall.

Dette høres rart ut. Trodde ikke areidsledighetstrygden var nok til å dekke husleie, barnehage, mat, klær osv.

Det skal selvfølgelig ikke være slik at den ene forsørger den andre når dere begge får penger. Det er bare å kreve at han selger bilen. Be han velge mellom bilen og deg, så får han heller smøre sin egen matpakke og ta med denne i mercedesen.

Gjest aliana

Det virker som han ikke er den eneste som klager og snakker negativt om andre....

Tror ikke du viser at du setter pris på han eller det han gjør heller. Sutring og klaging hjelper i alle fall ikke.

Halloo,han har aldri satt pris på det jeg gjør for han.Og dessuten lønninga hans går bare til Mercedesen hans og de dumme unødvendige lånene hans.Billån og den dyre forsikringa hans må jeg hjelpe han med.

Gjest aliana

Dette høres rart ut. Trodde ikke areidsledighetstrygden var nok til å dekke husleie, barnehage, mat, klær osv.

Det skal selvfølgelig ikke være slik at den ene forsørger den andre når dere begge får penger. Det er bare å kreve at han selger bilen. Be han velge mellom bilen og deg, så får han heller smøre sin egen matpakke og ta med denne i mercedesen.

Jeg får 9600,barnehagen 3000kr og husleia 6000.Men bor ikke han her og da og er det ikke hans barn også da. Er det ikke rettferdig at han betaler ihverfall halve husleia?

Gjest aliana

Hvordan klarer du å forsørge dere begge to så lenge du er hjemmeværende?

Fortjener han ikke deg fordi du smører matpakke?

Det virker som om du synes veldig synd på deg selv, du er jo så snill og grei og han er bare drittsekk tilbake. Men er det egentlig sånn?

Yes, så absolutt er det sånn at han er en drittsekk og jeg er den snille.Skal jeg si deg hvorfor..Uansett om det er her hjemme eller ute blandt kompiser så skal han få alt,bli spandert på,få bilen sin reparert gratis,og hva gir han tilbake-INGENTING.Han skal bare få og gi ingenting tilbake.Er ikke det litt utakknemlig da??

Akkurat slik er det her hjemme også...

petter smart

Yes, så absolutt er det sånn at han er en drittsekk og jeg er den snille.Skal jeg si deg hvorfor..Uansett om det er her hjemme eller ute blandt kompiser så skal han få alt,bli spandert på,få bilen sin reparert gratis,og hva gir han tilbake-INGENTING.Han skal bare få og gi ingenting tilbake.Er ikke det litt utakknemlig da??

Akkurat slik er det her hjemme også...

Det er flere ting som skurrer her. Både at han klarer å bruke opp alle pengene på bil og i tillegg trenger hjelp til forsikringen. Hvor dyr er egentlig den bilen?

Og ikke minst at du har valgt å leve med denne mannen, for jeg nekter å tro at han ikke har vært slik hele tiden. Hvorfor lever du med en mann som oppfører seg slik? Dette går langt utover matpakker.

Gjest aliana

Det er flere ting som skurrer her. Både at han klarer å bruke opp alle pengene på bil og i tillegg trenger hjelp til forsikringen. Hvor dyr er egentlig den bilen?

Og ikke minst at du har valgt å leve med denne mannen, for jeg nekter å tro at han ikke har vært slik hele tiden. Hvorfor lever du med en mann som oppfører seg slik? Dette går langt utover matpakker.

Ja,her er jeg igjen.Bare forsikringa er på 17000 i året,den er ikke så dyr.Men det er jo en Mercedes 94 mod.Før det hadde han en Mercedes 97 mod.,og før det en BMW 94 mod.

Riktig det er ikke bare matpakka det er noe galt med.

Jeg har nå vært sammen med han i 7 år og fra førsten av greide han å ha styringa over meg.Men jeg var ung og forelsket.Også fikk vi et barn sammen.

Og saken er det at han alltid har vært sånn som han er.

Annonse

det hender jeg gjør det ja :)

når jeg vet han er sliten eller når jeg får lyst til å lage noe ekstra godt til han.

men jeg er påpasselig med å ikke skjemme han så mye bort at han tar det som en selvfølge.

slike småting som man viser at man er glad i hverandre ;)

Gjest aliana

det hender jeg gjør det ja :)

når jeg vet han er sliten eller når jeg får lyst til å lage noe ekstra godt til han.

men jeg er påpasselig med å ikke skjemme han så mye bort at han tar det som en selvfølge.

slike småting som man viser at man er glad i hverandre ;)

Han tar det som en selvfølge.Det er det som er problemet.Hvis ikke jeg lager,så lager aldri han.

Han tar det som en selvfølge.Det er det som er problemet.Hvis ikke jeg lager,så lager aldri han.

Hvis du synes det er så ille, så kan du jo bare la være. Han er selv ansvarlig for å få i seg mat.

Men det er jo litt koselig også, å gjøre slikt for sin kjære da ;) sikker på han setter pris på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...