Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sofies

Trodde fysikk og kjemi hang sammen jeg, men nå har jeg erfart noe annet.

Truffet på en kjekk mann, han er snill, romantisk, overøser meg med komplimenter, blomster og gaver, spanderer alltid når vi er ute sammen, har nylig hatt en hotellweekend med han uten at det kostet meg et øre.

Han er også en helt fantastisk elsker, den beste jeg har vært sammen med i mitt vel 40-årige liv.

Så fysikken stemmer, jeg tenner på han, og jeg trives vel forsåvidt i hans selskap også. Mitt fornuftige jeg klarer å se at dette er en mann det er verd å satse på.

Men forelsket - nei!!

Kanskje blir man ikke så forelsket når man blir eldre, kanskje er den altoppslukende forelskelsens tid over?

Han er forelsket, han gjentar til det kjedsommelige hvor glad han er i meg. Hvorfor stemmer ikke kjemien begge veier?

Livet er rart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104690-fysikk-og-kjemi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han er litt for lett tilgjengelig. Han gjør alt for deg, og det vet du, derfor faller litt av den spenningen man opplever i begynnelsen bort. Dette høres jo ut som en toppers mann, men for mye av det gode er ikke bestandig deilig! :-)

Innlegget til serendipity forklarer nok hvorfor du føler som du gjør.

Lite utfordring...sånt blir kjedelig fort...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104690-fysikk-og-kjemi/#findComment-607426
Del på andre sider

Annonse

Gjest studena

Å jo, forelske deg kan du gjøre hele livet. Den store spenningen er der også.

Håper du finner ut av det.

Det er ikke bare det at med alderen blir vi ikke like blendet av andre, da? At vi kan se mer nyansert på det hele? Eller er det bare flatt inni deg når dere er sammen? Han sier hele tiden at han er forelsket i deg - er han så frampå at du ennå ikke fått rom nok til å kjenne etter hva og om du vil? Gir han tid og avstand? Jeg har hatt en manns om var så pågående at det eneste jeg etterhvert klarte, var å si nei og å holde ham på avstand. Bare nårman kan si nei, kan man også si ja - hvordan tåler han dine nei? OG - er han så økonomisk ovenpå at han ikke er vant til nei, kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104690-fysikk-og-kjemi/#findComment-608137
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...