Gjest nRex_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg er en gutt på 20 år, som for ikke lenge siden avsluttet et heller kort forhold med en jente på 18. Senere viste det seg at en stor grunn til at hun tok initiativ til at forholdet skulle ende var fordi hun i stor del av forholdet hadde gått rundt og tenkt mye på sin første kjæreste som hun hadde for 2 år siden. Hele forholdet deres hadde startet ganske useriøst, og endte med at han slo opp etter vel 3 mnd. Det var da hun i følge henne selv innså hun elsket ham. I de to årene etter dette har hun ikke kunne glemt ham. En gang før meg har hun trodd hun kunne fortsette videre med ett nytt forhold, men det har endt relativt fort takket være tanker og følelser for sin første kjæreste som hjemsøkte henne.Dette er akkurat det samme som skjedde med forholde hun hadde med meg. Hun sier ennå at hun elsker ham, men hun vet han aldri vil ha henne. Dette plager henne mye, og hun sier selv at det oppleves som et helvete hun ikke kommer ut av. Jeg opplever det som veldig rart og heller unormalt at man ikke kan komme seg over en forgje kjæreste etter 2 år. Hun prater ikke ofte med ham, og har det siste halvåret møtt ham 3 ganger bare. Alikevel er dette et meget stort problem for henne. Hun vil videre, men klarer det ikke. Dette er virkelig et stort problem blitt. Jeg vil gjerne få høre folks meninger og tolkninger av dette. Er dette et problem som kan løses på noen tenkelig måte? På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104697-%C3%A5-glemme-sine-fortids-kj%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guanda Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Noen glemmer man aldri, de vil bestandig være med en i neste forhold. Men hvorvidt man gjør noe med det er en annen sak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104697-%C3%A5-glemme-sine-fortids-kj%C3%A6re/#findComment-607936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.