Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg og kjæresten min er litt bekymret... jeg er 20 og hun 18 og vi har vært sammen i snart 2 år. hun tok abort for 5 måneder siden og etter det så har hun hatt vondt under samleie. vi har sex 1-2 ganger i uken og hun har vondt ved inngangen og når jeg kommer lengre inn. gjør ikke alltid like vondt når hun er veldig våt, men begynner å svi skikkelig etterhvert. jeg vil derfor ikke gjøre dette siden hun får vondt, men vil veldig gjerne høre om noen andre kan vite noe om dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104713-vondt-ved-samleie-etter-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Spar deg pirko! Herregud, noe så barnslig....

Har nok ikke noe å si at hun hat tatt abort. Hun kan ha en bakterieinfeksjon, enten gardnerella eller bakteriell vaginose elelr noe sånt.. Det svir ved samleie og hun kan bli så og hoven.

Eneste måten å finne ut om hun har infeksjon er å ta en bekterieprøve hos gynekolog - så går det nok over...

Har hatt gardnerella selv og det er ikke godt! + at man vanligvis får mer utflod som kan ha litt gulaktig farge eller lukt. Det kan også svi når hun er på do.

Så det er bare å bestille time til GU.

Spar deg pirko! Herregud, noe så barnslig....

Har nok ikke noe å si at hun hat tatt abort. Hun kan ha en bakterieinfeksjon, enten gardnerella eller bakteriell vaginose elelr noe sånt.. Det svir ved samleie og hun kan bli så og hoven.

Eneste måten å finne ut om hun har infeksjon er å ta en bekterieprøve hos gynekolog - så går det nok over...

Har hatt gardnerella selv og det er ikke godt! + at man vanligvis får mer utflod som kan ha litt gulaktig farge eller lukt. Det kan også svi når hun er på do.

Så det er bare å bestille time til GU.

alle vet at pricilla bruker abort som prevensjonsmiddel, og dermed blir kommentarene deretter...jeg sier hva jeg vil om umoral..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...