Gjest anonym midt på natta Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Jeg har merket meg at jeg biter sammen underleppa og overleppa. Ikke verdens kuleste uttrykk, men jeg prøver å ha dette uttrykket kun når jeg er alene. Min samboer stikker ut tunga, men det nekter han på at han gjør. 0 Siter
Gjest just w Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Har du ofte fuckface når du er alene? Koser med deg selv da? 0 Siter
Gjest anonym midt på dagen Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Har du ofte fuckface når du er alene? Koser med deg selv da? Noen kaller det onani. Andre kaller det å elske med seg selv. Hadde håpet å få et større innblikk i andres fuckface'r, 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Noen kaller det onani. Andre kaller det å elske med seg selv. Hadde håpet å få et større innblikk i andres fuckface'r, fuckface???? 0 Siter
Gjest Anonym midt på dagen Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 fuckface???? Fuckface = et spesielt uttrykk man har i ansiktet mens man har sex, gjerne når det er god sex 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Fuckface = et spesielt uttrykk man har i ansiktet mens man har sex, gjerne når det er god sex åja.... trodde det var en litt "ny" og fremmed måte å si at man ser ut som ei f*tte i trynet eller noe jeg *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.