Gå til innhold

Kan noen hjelpe??

Anbefalte innlegg

Gjest Lettere desperat nå...

Begynte med p-ring idag. Har hørt at denne skal være veldig lett og sette inn osv. Dette stemte jo ikke. Ringen er jo så glatt og rund at det er jo helt umulig å få tak med en finger for å skyve den oppover. Etter mange forsøk og sår skjede klarte jeg å dytte litt oppover-ca dit fingeren gikk- etter ett minutt var den helt nede like innenfor åpningen - der den er nå. Når jeg prøver å dytte så enten får jeg ikke tak eller så bare krøller den seg sammen slik at den ikke kommer noe lenger opp. Det går ikke ann å gjøre det så enkelt som på instruksjonstegningen som fulgte med. Det er vel ikke meningen at ringen skal være rett innenfor leppene?? Det er ikke vondt, har bare hatt litt vondt i magen. Hva er det jeg gjør feil??

Jeg kan jo ikke ta den ut heller siden jeg må ha den inne en uke da jeg hadde sex igår.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104770-kan-noen-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lettere desperat nå...

Du skal klemme ringen sammen, og sette den inn omtrent slik du setter inn en tampong. Klem den sammen med pekefinger og langfinger og før den forsiktig inn i skjeden. Tror det skal gå bra.

Ehh...Det var igrunn det jeg prøvde på. Hadde det vært så enkelt, hadde det ikke vært noe problem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104770-kan-noen-hjelpe/#findComment-608203
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...