Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei... Kanskje litt lang.. men hver så snill å les.. jeg trenger litt støtte.. :/ Dette gjør ganske vondt å skrive om, men jeg trenger råd fra andre enn kompiser som roper ut: "single-livet er topp.. masse fitte".. Det er ikke det som er det viktigste for meg. Jeg og samboeren har vært sammen i over 4 år og bodd sammen det siste året. Hennes sexlyst har vært fallende siden 2ndre året og er for tiden temmelig død. Dette har slitt en god del på forholdet, men vi har ellers hatt et perfekt forhold uten krangler. Hun er kvinnen jeg vil være sammen med resten av livet. Nå i helgen begynte hun å prate mye om hva hun tenkte.. "tenkte høyt" som hun sa. Noe som pekte mer og mer mot at dette var slutten på forholdet. Men hun sier samtidig at hun elsker meg over alt og at det er meg hun vil ha. Bare at kjemien ikke stemmer for henne for tiden. Hun kom derfor frem til at hun trengte en pause. Hun føler at forholdet har blitt for rutine og at hun er for ung til å slå seg så til ro.. hun er 19.. jeg er 23.. Hun vil fortsatt at vi skal bo sammen, men hun vil ha mer frihet. Hun har lovet meg at hun ikke skal ha sex med andre i perioden som skal vare på ubestemt tid, men at hun synes at det er greit at jeg har det. Hun sier hun vil dette for å gjøre forholdet bedre på sikt.. mer spennende.. Funker noen gang noe slikt? Jeg har da ingen planer om å flyge rundt å ha sex med andre jenter.. men jeg må vell finne meg i å se kjæresten min sjeldnere og vite at hun er ute på "dates" med andre menn.. jeg synes dette suger max, men vil gjøre alt for å beholde henne. BAH! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest not min løsning Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 For enkelte er det en løsning med pause, ikke for andre. Finnes både lykkelige og ulykkelige resultater. Kan fort bli slik at neste gang, noe skjærer seg, tar man igjen pause. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-607729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det der komemr aldri til å fungere! Dere komemr til å gå hverandre på nervene, såre hverandre og krangle og ødelegge det dere har bygd opp.. Dere kan da ikke bo sammen og date andre! Sambeorn og jeg hadde en pause på 4 mnd. men vi flyttet fra hverandre, var "venner" og datet andre. Men vi fant begge fort ut at dette var feil så vi flyttet sammen igjen. Vi bodde i hver vår by og pratet mye på telefon og besøkte hverandre.. Og savnet var stort. Jeg hadde ikke orket å se han med en annen når ejg fortsatt elsker han! Hovedgrunnen til at jeg ville ha pause var fordi vi hadde ikke noe leilighet, han hadde ikke jobb, vi kranglet mye om penegr, alt var mas og jeg trengte tid til å finne meg selv igjen! var sur og deppa hele tiden og hadde ikke tid til å leve. Men sånn som hun sier at du kan knulle rundt og hun vil date går dårlig.. I hvert fall når dere gjør dette foran øynene på hverandre. Skal man ha avstand og tid for seg selv kan man ikke bo sammen. Det høres ut som om hun bare vil prøve ut andre, om hun avt. finner noe bedre enn deg.. Ingen bra løsning mener jeg! jeg hadde nekta plent.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-607738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 If you love somebody, set them free... I dette tilfellet er det din eneste sjanse til å beholde henne. Bruk et klassisk selgertriks-the takeaway, og snu spillet. Ikke vær den avhengige sutrepaven som hun vet 250% at hun kontrollerer, men hiv henne i stedet ut dersom hun ønsker frihet. Men, du skal ikke se bort fra at dette forholdet uansett er over. Dere er unge, og det er tidlig å binde seg for ever.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-607746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 If you love somebody, set them free... I dette tilfellet er det din eneste sjanse til å beholde henne. Bruk et klassisk selgertriks-the takeaway, og snu spillet. Ikke vær den avhengige sutrepaven som hun vet 250% at hun kontrollerer, men hiv henne i stedet ut dersom hun ønsker frihet. Men, du skal ikke se bort fra at dette forholdet uansett er over. Dere er unge, og det er tidlig å binde seg for ever.. Hei.. Vi er begge for tiden studenter og har ikke økonomisk mulighet til å få egne leiligheter nå i løpet av sommeren når vi ikke engang får studielån/stipend. Vi har det dessuten helt fantastisk sammen på alle andre måter enn sex og elsker hverandre.. Dette er ikke så lett.. Inntill for en uke siden hadde jeg lurt meg så grundig til å tro at alt var perfekt og at vi snart kunne være klar til å gifte oss.. Er dessuten ikke noe spesielt sjalu av meg.. Hun er absolutt ikke det.. Men hun har jo forsåvidt rett i at noe drastiskt må gjøres for å kunne ha mulighet til å få det bedre senere.. jeg ser jo det.. det gjør bare så vondt ettersom jeg er den som sitter igjen og har alle de riktige følelsene.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-607766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Enten er dette et avansert opplegg for å dumpe deg (hun håper du finner noen andre slik at hun slipper å gjøre det slutt) eller så ønsker hun å prøve ut andre menn for å se om hun kan få noe bedre (og så skylder hun på at du knullet ei eller anna jente, selv om hun ga deg lov til dette). Dette høres ikke ut som en god idè. I alle fall ikke å bo sammen. Tror de fleste pauser blir permanente. Det virker som om hun ikke er glad i deg lenger, følelsene er borte, sikkert derfor sexen er borte også. Tror hun virkelig at kjemien kommer tilbake dersom dere dater andre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-607799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Sorry må måtte si det, men dette høres ut som et patetisk forsøk på å dumpe deg på en skånsom måte. Skånsom my ass. Sannheten er enklere å takle istedet for at du nå skal gå der og vente på henne, hun vel vitende om at hun har gjort det slutt for godt. Vel... Det var bare mitt inntrykk av det jeg leste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-607871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tro meg, det funker overhodet ikke! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-607879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@@nkjus Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Skal en ha pause så er minimumskrav at en IKKE bor sammen og selvfølgelig må begge parter få gjøre hva de vil når det gjelder sex. Hun skulle treffe andre, men ikke ha sex, men DU kunne ha det? Hææææ? kanskje dama er helt frigid, at det er derfor sexlysten er vekk? Eller er det du som ikke dusjer, som har bremsespor i trusa, fiser og raper hele dagen eller flyr rundt i en sjaskete og utvaska joggebukse? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Skal en ha pause så er minimumskrav at en IKKE bor sammen og selvfølgelig må begge parter få gjøre hva de vil når det gjelder sex. Hun skulle treffe andre, men ikke ha sex, men DU kunne ha det? Hææææ? kanskje dama er helt frigid, at det er derfor sexlysten er vekk? Eller er det du som ikke dusjer, som har bremsespor i trusa, fiser og raper hele dagen eller flyr rundt i en sjaskete og utvaska joggebukse? hehe.. *rap*.. du fikk meg iallefall til å le da.. takk.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Etter den responsen jeg har fått, ser jeg 2 muligheter.. 1. Innlegget mitt er for farget av mine følelser til at det går an å dømme situasjonen objektivt.. 2. Dere har rett.. Håper virkelig på det første.. Om dette skulle være en skånsom måte å gjøre det slutt på, så har dere helt rett i at det er en mye værre måte å gjøre det på en bare å få gjort det. Hun er iallefall veldig overbevisende når hun sier at hun vil vårt forhold det beste.. og jeg har konfrontert henne gang på gang med at jeg vil at hun skal være totalt ærlig og at jeg heller vil vite at det er helt slutt enn å bli dratt bortover motorveien med trynet i en remse kumøkk slik det føles nå. Naturligvis var det ikke helt slik jeg sa det.. men det er slik det føles. Jeg tror faktisk at hun ønsker det beste for forholdet, men ikke aner hvordan hun skal løse situasjonen.. Hun sitter på absolutt alle kortene og må ta valgene.. dette kan ikke være lett for henne.. Det må jo være jævlig for henne også å slite av mangel på sexlyst.. ikke bare for meg.. Nå kommer hun inn døra med lasagne.. får stikke jeg.. pliz fortsett å svar.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Måten dere har pause på tror jeg ikke vil fungere. Skal man få noe ut av en slags type pause, tror jeg det beste er å reise fra hverandre en uke. Da får man vært for seg selv og sortert alle tanker i hodet, og kommer fram til at man enten vil fortsette forholdet eller avslutte det. Det at dere skal være sammen hver dag, spise sammen, sove sammen, men allikevel ikke _være sammen_, det tror jeg blir vanskelig. Iallefall for deg... Har egentlig ingen gode råd, men har du ikke et sted du kan dra en uke eller to, og så komme hjem igjen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Måten dere har pause på tror jeg ikke vil fungere. Skal man få noe ut av en slags type pause, tror jeg det beste er å reise fra hverandre en uke. Da får man vært for seg selv og sortert alle tanker i hodet, og kommer fram til at man enten vil fortsette forholdet eller avslutte det. Det at dere skal være sammen hver dag, spise sammen, sove sammen, men allikevel ikke _være sammen_, det tror jeg blir vanskelig. Iallefall for deg... Har egentlig ingen gode råd, men har du ikke et sted du kan dra en uke eller to, og så komme hjem igjen? Jeg tror det hadde vært et veldig bra råd i alle andre tilfeller.. Kjæresten min var nettopp 2 uker i hjembyen før dette.. Så hun har tydeligvis tenkt.. men rett og slett ikke funnet noen løsning.. Problemet slik jeg forstår det på henne er at det er meg hun vil ha.. at jeg er perfekt for henne, men at kjemien ikke stemmer og at hun vil gjøre noe drastisk for å få dette til å fungere igjen.. Derimot blir det kanskje for drastisk å flytte ut siden hun fortsatt har veldig kraftige følelser for meg.. off.. dette er så vanskelig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg tror det hadde vært et veldig bra råd i alle andre tilfeller.. Kjæresten min var nettopp 2 uker i hjembyen før dette.. Så hun har tydeligvis tenkt.. men rett og slett ikke funnet noen løsning.. Problemet slik jeg forstår det på henne er at det er meg hun vil ha.. at jeg er perfekt for henne, men at kjemien ikke stemmer og at hun vil gjøre noe drastisk for å få dette til å fungere igjen.. Derimot blir det kanskje for drastisk å flytte ut siden hun fortsatt har veldig kraftige følelser for meg.. off.. dette er så vanskelig.. Ok, men hvordan skal dere få DERES forhold til å fungere igjen ved at du har sex med andre og at hun dater andre? Det tviler jeg sterkt på at kommer til å fungere... Skal dere få forholdet deres til å fungere igjen bør dere sette av hele helgen til å kose dere med hverandre. Kose dere med god mat, en fin film, slå av telefonene, legg dere tidlig, kjøp inn olje til massasje, snakk sammen om alt mellom himmel og jord, og på mandag er alt SÅ mye bedre. Er iallefall det som funker for meg... Lykke til videre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ok, men hvordan skal dere få DERES forhold til å fungere igjen ved at du har sex med andre og at hun dater andre? Det tviler jeg sterkt på at kommer til å fungere... Skal dere få forholdet deres til å fungere igjen bør dere sette av hele helgen til å kose dere med hverandre. Kose dere med god mat, en fin film, slå av telefonene, legg dere tidlig, kjøp inn olje til massasje, snakk sammen om alt mellom himmel og jord, og på mandag er alt SÅ mye bedre. Er iallefall det som funker for meg... Lykke til videre Alt dette har vi prøvd i tidligere stadier av forholdet og det har gitt stor success tidligere når vi har hatt et sundt sexliv.. Men nå er jo nettopp problemet at hun ikke ønsker nærhet. Da gjør det ikke ting bedre å ha nærhet. Det kan godt få meg til å føle meg bedre, men ville kreve at hun gjorde noe som føltes ubehagelig for henne og sitte igjen med en sterkere følelse av at sexlysten tærer på forholdet. Hun sier at hun ønsker sex med meg og elsker meg, men har ingen sexlyst. At ønsket og lysten er 2 helt forskjellige ting.. Selv klarer jeg ikke helt å forstå dette, men godtar at dette er tilfelle.. jeg har også lært meg å leve med lite sex.. men jeg ønsker ikke å leve uten henne.. Jeg skjønner jo hva hun mener da med at hun kanskje kan få sexlyst tilbake ved å være fri og oppleve. Hun sier også at hun ikke nødvendigvis kommer til å gjøre noe som helst, men bare komme seg ut av en sirkel der hun føler seg "stuck" i et forhold.. Noe som igjen kan føre til at hun får mer lyst på sex med den hun virkelig elsker.. meg.. (håper jeg og sier hun).. Heldigvis er ingen av oss noe særlig sjalu.. jeg hadde nok taklet at hun hadde gått på date med andre og kanskje til og med rotet med andre..Selv om jeg hadde HATETE det.. Hun ville godtatt at jeg hadde hatt sex med andre jenter og vi har tidligere også hatt trekant med en annen jente. Sånn sett har vi alltid hatt et "sundt" syn på slike ting.. Det er sikkert så mye som er umulig å få frem i slike korte innlegg, at det er vanskelig for utenforstående å sette seg inn i situasjonen.. Men TUSEN takk for at dere prøver.. og hver så snill å fortsett.. Jeg trenger dere.. føler meg veldig sårbar.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Etter den responsen jeg har fått, ser jeg 2 muligheter.. 1. Innlegget mitt er for farget av mine følelser til at det går an å dømme situasjonen objektivt.. 2. Dere har rett.. Håper virkelig på det første.. Om dette skulle være en skånsom måte å gjøre det slutt på, så har dere helt rett i at det er en mye værre måte å gjøre det på en bare å få gjort det. Hun er iallefall veldig overbevisende når hun sier at hun vil vårt forhold det beste.. og jeg har konfrontert henne gang på gang med at jeg vil at hun skal være totalt ærlig og at jeg heller vil vite at det er helt slutt enn å bli dratt bortover motorveien med trynet i en remse kumøkk slik det føles nå. Naturligvis var det ikke helt slik jeg sa det.. men det er slik det føles. Jeg tror faktisk at hun ønsker det beste for forholdet, men ikke aner hvordan hun skal løse situasjonen.. Hun sitter på absolutt alle kortene og må ta valgene.. dette kan ikke være lett for henne.. Det må jo være jævlig for henne også å slite av mangel på sexlyst.. ikke bare for meg.. Nå kommer hun inn døra med lasagne.. får stikke jeg.. pliz fortsett å svar.. Ser ut som hun vil ha i pose og sekk, synes jeg. noen alternativer det kan være 1)Hun vil ikke miste deg i tilfelle hun ikke finner noe "grønnere". 2) hun tester deg? Hun kan umulig være så glad i deg, når du så gjerne kan ha sex med andre! kanskje hun håper du finner en annen, slik at hun slipper å såre deg? merkelig dame.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracola Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei du! Jeg har dessverre ingen gode råd, men jeg ville bare skrive noen få ord for å si deg at jeg tror du faktisk har ei jente som virkelig ER glad i deg. Jeg var selv i et forhold for en stund tilbake, hvor jeg totalt mistet all sexlyst. Dvs jeg var KJEMPE-glad i kjæresten min, og ønsket av hele meg å ha det godt med ham på alle måter...men uansett hva vi gjorde, så tente jeg ikke på ham seksuelt. Jeg trodde det var noe galt med meg, han trodde det var noe galt med seg. Det er en fortvila situasjon, og en kan bli helt gal fordi man ikke vet hva man skal gjøre med det... Hvis jenta di ærlig og oppriktig tror at en pause på de vilkårene du nevner, kan funke. Og du samtidig ikke synes det er altfor ille, så synes jeg dere skal prøve det!! Kan bli veldig vanskelig, men uansett må noe gjøres...for det er frustrerende med slike problemer!! Masse lykke til!! Håper det ordner seg!! Og pass på så du ikke blir såra! I et forhold må man ta hensyn til hverandres følelser, men også verne om seg selv..hvis du skjønner hva jeg mener! Jeg krysser fingre for dere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei du! Jeg har dessverre ingen gode råd, men jeg ville bare skrive noen få ord for å si deg at jeg tror du faktisk har ei jente som virkelig ER glad i deg. Jeg var selv i et forhold for en stund tilbake, hvor jeg totalt mistet all sexlyst. Dvs jeg var KJEMPE-glad i kjæresten min, og ønsket av hele meg å ha det godt med ham på alle måter...men uansett hva vi gjorde, så tente jeg ikke på ham seksuelt. Jeg trodde det var noe galt med meg, han trodde det var noe galt med seg. Det er en fortvila situasjon, og en kan bli helt gal fordi man ikke vet hva man skal gjøre med det... Hvis jenta di ærlig og oppriktig tror at en pause på de vilkårene du nevner, kan funke. Og du samtidig ikke synes det er altfor ille, så synes jeg dere skal prøve det!! Kan bli veldig vanskelig, men uansett må noe gjøres...for det er frustrerende med slike problemer!! Masse lykke til!! Håper det ordner seg!! Og pass på så du ikke blir såra! I et forhold må man ta hensyn til hverandres følelser, men også verne om seg selv..hvis du skjønner hva jeg mener! Jeg krysser fingre for dere! Godt å høre at det faktisk kan være noe i det hun sier og at hun forhåpentligvis ikke, som mange her kanskje tror, er en "player" med meg.. Hun sier liksom at alt med meg er helt perfekt.. Jeg er jo faktisk en vanvittig snill fyr, som blir likt av de aller fleste uten å trenge å være falsk. Jeg gjør henne aldri noe galt og vi krangler nesten aldri.. da bare om småting.. Jeg har fortalt henne at hun får ta alle valgene slik hun føler er best.. Jeg har jo uansett utrolig liten innflytelse på de valg hun måtte ta på dette tidspunktet.. Hun trenger fortsatt å tenke sier hun.. Jeg er jo forresten rimelig stuck i en tap-tap situasjon der jeg føler at jeg vil bli såret uansett hva som skjer.. Tusen takk for at du tar deg tid til meg,, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracola Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Godt å høre at det faktisk kan være noe i det hun sier og at hun forhåpentligvis ikke, som mange her kanskje tror, er en "player" med meg.. Hun sier liksom at alt med meg er helt perfekt.. Jeg er jo faktisk en vanvittig snill fyr, som blir likt av de aller fleste uten å trenge å være falsk. Jeg gjør henne aldri noe galt og vi krangler nesten aldri.. da bare om småting.. Jeg har fortalt henne at hun får ta alle valgene slik hun føler er best.. Jeg har jo uansett utrolig liten innflytelse på de valg hun måtte ta på dette tidspunktet.. Hun trenger fortsatt å tenke sier hun.. Jeg er jo forresten rimelig stuck i en tap-tap situasjon der jeg føler at jeg vil bli såret uansett hva som skjer.. Tusen takk for at du tar deg tid til meg,, Jeg kan jo ikke si for sikkert at sånn er hun eller sånn er hun ikke. Jeg har jo aldri møtt noen av dere. Det er du selv som vet best om du stoler på henne eller ikke. Men historien din lignet så på en del av følelsene jeg hadde i forhold til min eks. Og jeg vet at JEG snakket sant den gangen...dermed syntes jeg du fortjente å høre den siden av saken. Men ang det at du er i en tap-tap-situasjon...føler du det sånn hele tida? Jeg mener...dersom denne pausen skulle funke så vil du jo vinne på det(?)...og skulle det ikke funke, så vil du kanskje få det dritt i en periode, men i det lange løp vil du jo vinne på det også??... Prøv å vær positiv. Finn på noe med kameratene dine. Eller gå ut og tren. Vær aktiv og selvstendig, uten nødvendigvis å date andre jenter. Vis henne at du er en herlig fyr, som hun ikke vil miste... Da eksen min følte han begynte å miste meg ble han "klengete". Han ville bare vise meg hvor glad han var i meg, og gjøre alt for å ikke miste meg. Men ved å være der hele tida, bare konsentrere seg om meg og sture, gjorde han det stikk motsatt... Kanskje litt dumt, men jeg tror det er mer tiltrekkende med en fyr som viser tiltak og er "full av futt"....mens en som sitter og sturer og er lei virker stikk motsatt. Selv om du har din fulle rett til å være trist, så prøv å ikke la det dominere akkurat nå. Du vil hun skal innse at hun vil ha deg på alle måter sant? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@@nkjus Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Alt dette har vi prøvd i tidligere stadier av forholdet og det har gitt stor success tidligere når vi har hatt et sundt sexliv.. Men nå er jo nettopp problemet at hun ikke ønsker nærhet. Da gjør det ikke ting bedre å ha nærhet. Det kan godt få meg til å føle meg bedre, men ville kreve at hun gjorde noe som føltes ubehagelig for henne og sitte igjen med en sterkere følelse av at sexlysten tærer på forholdet. Hun sier at hun ønsker sex med meg og elsker meg, men har ingen sexlyst. At ønsket og lysten er 2 helt forskjellige ting.. Selv klarer jeg ikke helt å forstå dette, men godtar at dette er tilfelle.. jeg har også lært meg å leve med lite sex.. men jeg ønsker ikke å leve uten henne.. Jeg skjønner jo hva hun mener da med at hun kanskje kan få sexlyst tilbake ved å være fri og oppleve. Hun sier også at hun ikke nødvendigvis kommer til å gjøre noe som helst, men bare komme seg ut av en sirkel der hun føler seg "stuck" i et forhold.. Noe som igjen kan føre til at hun får mer lyst på sex med den hun virkelig elsker.. meg.. (håper jeg og sier hun).. Heldigvis er ingen av oss noe særlig sjalu.. jeg hadde nok taklet at hun hadde gått på date med andre og kanskje til og med rotet med andre..Selv om jeg hadde HATETE det.. Hun ville godtatt at jeg hadde hatt sex med andre jenter og vi har tidligere også hatt trekant med en annen jente. Sånn sett har vi alltid hatt et "sundt" syn på slike ting.. Det er sikkert så mye som er umulig å få frem i slike korte innlegg, at det er vanskelig for utenforstående å sette seg inn i situasjonen.. Men TUSEN takk for at dere prøver.. og hver så snill å fortsett.. Jeg trenger dere.. føler meg veldig sårbar.. Bruker hun P-piller? Og hvor lenge har hun isåfall gjort det? Jeg brukte p-pilla i to perioder i to forskjellige forhold da jeg var ung. Første gangen sluttet jeg fordi forholdet tok slutt. Sexlysten var også borte for meg. Andre gangen sluttet jeg fordi jeg da skjønte at det faktisk var p-pilla som tok vekk sexlysten min og i tillegg gjorde meg trist, lei og gråteferdig. Ville bare nevne det. Ofte skjønner en ikke sammenhengen selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/#findComment-608223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.