Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Bruker hun P-piller? Og hvor lenge har hun isåfall gjort det? Jeg brukte p-pilla i to perioder i to forskjellige forhold da jeg var ung. Første gangen sluttet jeg fordi forholdet tok slutt. Sexlysten var også borte for meg. Andre gangen sluttet jeg fordi jeg da skjønte at det faktisk var p-pilla som tok vekk sexlysten min og i tillegg gjorde meg trist, lei og gråteferdig. Ville bare nevne det. Ofte skjønner en ikke sammenhengen selv. Hun sluttet på p-pillen for kanskje 2 måneder siden.. i skuffen ved sengen ligger det 8 ubrukte kondomer (i en 10-pakning). Håper at dette vil fungere, men jeg tviler når hun har disse følelsene.. Omså det skulle være at virkningen av p-piller går ut av kroppen og det var det som opprinnelig var problemet, tror jeg kanskje at det psykiske aspektet har tatt overhånd for henne.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-608418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg kan jo ikke si for sikkert at sånn er hun eller sånn er hun ikke. Jeg har jo aldri møtt noen av dere. Det er du selv som vet best om du stoler på henne eller ikke. Men historien din lignet så på en del av følelsene jeg hadde i forhold til min eks. Og jeg vet at JEG snakket sant den gangen...dermed syntes jeg du fortjente å høre den siden av saken. Men ang det at du er i en tap-tap-situasjon...føler du det sånn hele tida? Jeg mener...dersom denne pausen skulle funke så vil du jo vinne på det(?)...og skulle det ikke funke, så vil du kanskje få det dritt i en periode, men i det lange løp vil du jo vinne på det også??... Prøv å vær positiv. Finn på noe med kameratene dine. Eller gå ut og tren. Vær aktiv og selvstendig, uten nødvendigvis å date andre jenter. Vis henne at du er en herlig fyr, som hun ikke vil miste... Da eksen min følte han begynte å miste meg ble han "klengete". Han ville bare vise meg hvor glad han var i meg, og gjøre alt for å ikke miste meg. Men ved å være der hele tida, bare konsentrere seg om meg og sture, gjorde han det stikk motsatt... Kanskje litt dumt, men jeg tror det er mer tiltrekkende med en fyr som viser tiltak og er "full av futt"....mens en som sitter og sturer og er lei virker stikk motsatt. Selv om du har din fulle rett til å være trist, så prøv å ikke la det dominere akkurat nå. Du vil hun skal innse at hun vil ha deg på alle måter sant? :-) Hei igjen.. Jeg er en person som er veldig glad i kroppskontakt og har generelt store behov.. men gjennom den perioden vi har hatt problemer, har jeg lært å ikke være for klengette.. Nå som jeg har det helt for jævlig, har jeg derimot behov innimellom for de trøstende kosene jeg kan få av kjæresten min.. Har allerede sagt til kjæresten min at jeg aller mest sannsynligvis kommer til å bli en patetisk idiot som sender roser og prøver å få henne tilbake.. Er vanligvis sinnsykt selvstendig.. men føler meg så vanvittig sårbar nå.. En annen ting er at jeg har sinnsykt mye eksamener akkurat nå.. en i morgen kl. 0900.. (den går jo bare helt på trynet).. så jeg må prøve å fokusere på dem så godt jeg kan.. og da er det ikke lett å være aktiv dude som løper ut og trener etc.. forhåpentligvis blir sommeren bedre.. men det er enda en stund til.. Jeg prøver å se på dette så objektivt som mulig selv om det er sinnsykt vanskelig.. for jeg vil så absolutt at det beste skal komme ut av dette.. men det jeg mener med tap-tap, er at det uansett ville vært et tap for meg om hun skulle holde på med andre gutter for så å komme tilbake til meg.. Jeg har jo tross alt lurt megselv til å tro at vi hadde det helt perfekt, til tross for lite sex.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-608429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@@nkjus Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hun sluttet på p-pillen for kanskje 2 måneder siden.. i skuffen ved sengen ligger det 8 ubrukte kondomer (i en 10-pakning). Håper at dette vil fungere, men jeg tviler når hun har disse følelsene.. Omså det skulle være at virkningen av p-piller går ut av kroppen og det var det som opprinnelig var problemet, tror jeg kanskje at det psykiske aspektet har tatt overhånd for henne.. Synes du burde spørre om hun vet om dette med p-piller og manglende sexlyst. Er visst ikke uvanlig. Selv så hadde jeg problemer med og dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde lyst den gangen. Trodde seriøst det var noe galt med meg. Derfor var det veldig deilig å få plassert skylden der den hørte hjemme, hos p-pilla. Siden du sier det har blitt en psykisk greie, så kan det løse opp litt å få denne opplysningen hvis hun ikke har hørt om problemstillingen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-608751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hei.. Vi er begge for tiden studenter og har ikke økonomisk mulighet til å få egne leiligheter nå i løpet av sommeren når vi ikke engang får studielån/stipend. Vi har det dessuten helt fantastisk sammen på alle andre måter enn sex og elsker hverandre.. Dette er ikke så lett.. Inntill for en uke siden hadde jeg lurt meg så grundig til å tro at alt var perfekt og at vi snart kunne være klar til å gifte oss.. Er dessuten ikke noe spesielt sjalu av meg.. Hun er absolutt ikke det.. Men hun har jo forsåvidt rett i at noe drastiskt må gjøres for å kunne ha mulighet til å få det bedre senere.. jeg ser jo det.. det gjør bare så vondt ettersom jeg er den som sitter igjen og har alle de riktige følelsene.. Hvis dere ikke har mulighet til å flytte fra hverandre er det verre. Har en av dere mulighet til å bo noen uker hos familie eller en venn da? Det ER seriøst lurt å komme seg helt vekk, bare for en liten stund. Da kommer dere til å merke hva dere egentlig betyr for hverandre, og hvor mye dere savner hverandre.. + at dere får tid til å gjøre deres egne ting, å kjenne hvordan det er å være "fri". Er dumt med pause når dere allikevel ser hverandre hver dag - da får man ikke den avstanden man har behov for ved en pause.. Lykke til i hvert fall! ; ) Ikke gjør nor du kommer til å angre på, selv om hun sier du kan ligge med andre så er dette noe som kommer til å sitte i bakhodet hennes når/hvis dere blir sammen igjen. Jeg vet det av erfaring! : ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-608856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Synes du burde spørre om hun vet om dette med p-piller og manglende sexlyst. Er visst ikke uvanlig. Selv så hadde jeg problemer med og dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde lyst den gangen. Trodde seriøst det var noe galt med meg. Derfor var det veldig deilig å få plassert skylden der den hørte hjemme, hos p-pilla. Siden du sier det har blitt en psykisk greie, så kan det løse opp litt å få denne opplysningen hvis hun ikke har hørt om problemstillingen. Er jo en grunn til at hun sluttet på p-pillen da.. var jo for å se om det ville gjøre ting bedre.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-610166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprint (mitt vanlige nick) Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei alle sammen.. Takk for masse støtte.. ville oppdatere dere litt om situasjonen som den er pr. i dag.. Det er nå tydelig at kjæresten min vil dette for å redde forholdet vårt. At hun kanskje trenger å føle at jeg ikke nødvendigvis er der for henne 24 timer i døgnet 7 dager i uka, 52 uker i året. At hun trenger litt frihet, og kanskje også å føle at hun må kjempe litt for meg. Er vell sånn mange jenter er? Når alt blir rutine, blir det gørr kjedelig. Det vi har bestemt oss for å gjøre er å utsette dette i en måneds tid til eksamener er over og vi kanskje har mulighet til å flytte fra hverandre i en liten periode.. Jeg har allerede pratet med en venn som mest sannsynligvis flytter inn i leiligheten vår sammen med meg. Kjæresten flytter da ut på hybel.. Får vell ordne noe skillevegger i stua eller noe.. heh.. :/ Hun har veldig lyst til å fortsatt bo nært slik at hun kan komme innom om hun føler for det, men hun skal ringe først, og det skal kanskje bli litt godt å klare å avvise henne.. kanskje fordi jeg og kompisen min allerede har noe planer.. Tror hun kan trenge det også.. Hun vil gi meg all frihet slik at hun ikke føler at jeg bare sitter og venter på henne.. men at jeg også går videre.. Det vil ikke bare gjøre det lettere for henne å føle seg single, men kanskje også hjelpe meg å ikke bare sitte å vente på henne.. Hun sier at hun fortsatt vil ta ut sin sexuelle energi når den vil komme på meg da.. vi får vell bli pulevenner eller noe.. heh.. Er det noen av dere smarte mennesker som kanskje ser mer positivt på denne situasjonen nå etter denne nye informasjonen? Jeg begynner bare så vidt selv å skjønne hva som skjer.. Men tror ikke at hun forlater meg for godt.. Håper at dere svarer litt på dette.. Er tydelig at det er mange der ute som har mye kunnskap og erfaring.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-610181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Synes du burde spørre om hun vet om dette med p-piller og manglende sexlyst. Er visst ikke uvanlig. Selv så hadde jeg problemer med og dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde lyst den gangen. Trodde seriøst det var noe galt med meg. Derfor var det veldig deilig å få plassert skylden der den hørte hjemme, hos p-pilla. Siden du sier det har blitt en psykisk greie, så kan det løse opp litt å få denne opplysningen hvis hun ikke har hørt om problemstillingen. Hvor lang tid tok det forresten før det var ute av kroppen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-611247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg mener ærlig og oppriktig at enkelte ganger så er eneste løsnigen å flytte fra hverandre - gå tilbake til der hvor man var - å bli kjærester. Jeg synes ikke du skal bry deg så veldig mye om hva folk under her sier. Kanskje kommer dette til å lede til et brudd - kanskje ikke. Kanskje kan dette bety en ny start. I en helt fastlåst situasjon ville jeg ha foreslått det samme som kjæresten din. La oss flytte fra hverandre - i et forsøk på å beholde kjærligheten. Jeg tror fler ektepar/samboende skulle vurdert den løsningen istedenfor å brutt tvert av .... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-611255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@@nkjus Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvor lang tid tok det forresten før det var ute av kroppen? Det husker jeg dessverre ikke. Er jo over tjue år siden, men jeg mener å huske at det gikk ganske fort. Men p-pillene har vel kanskje fått en litt annen sammensetning på de åra også? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-611339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P@@nkjus Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei alle sammen.. Takk for masse støtte.. ville oppdatere dere litt om situasjonen som den er pr. i dag.. Det er nå tydelig at kjæresten min vil dette for å redde forholdet vårt. At hun kanskje trenger å føle at jeg ikke nødvendigvis er der for henne 24 timer i døgnet 7 dager i uka, 52 uker i året. At hun trenger litt frihet, og kanskje også å føle at hun må kjempe litt for meg. Er vell sånn mange jenter er? Når alt blir rutine, blir det gørr kjedelig. Det vi har bestemt oss for å gjøre er å utsette dette i en måneds tid til eksamener er over og vi kanskje har mulighet til å flytte fra hverandre i en liten periode.. Jeg har allerede pratet med en venn som mest sannsynligvis flytter inn i leiligheten vår sammen med meg. Kjæresten flytter da ut på hybel.. Får vell ordne noe skillevegger i stua eller noe.. heh.. :/ Hun har veldig lyst til å fortsatt bo nært slik at hun kan komme innom om hun føler for det, men hun skal ringe først, og det skal kanskje bli litt godt å klare å avvise henne.. kanskje fordi jeg og kompisen min allerede har noe planer.. Tror hun kan trenge det også.. Hun vil gi meg all frihet slik at hun ikke føler at jeg bare sitter og venter på henne.. men at jeg også går videre.. Det vil ikke bare gjøre det lettere for henne å føle seg single, men kanskje også hjelpe meg å ikke bare sitte å vente på henne.. Hun sier at hun fortsatt vil ta ut sin sexuelle energi når den vil komme på meg da.. vi får vell bli pulevenner eller noe.. heh.. Er det noen av dere smarte mennesker som kanskje ser mer positivt på denne situasjonen nå etter denne nye informasjonen? Jeg begynner bare så vidt selv å skjønne hva som skjer.. Men tror ikke at hun forlater meg for godt.. Håper at dere svarer litt på dette.. Er tydelig at det er mange der ute som har mye kunnskap og erfaring.. Hun føler tydeligvis så mye på dette med manglende sexlyst, at hun må finne ut av DET da. Bare ikke la henne tro at det ornder seg som ved å knipse i fingrene bare hun flytter eller slutter med p-piller. Gi det litt tid! Siden dere allikevel er glad i hverandre.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-611341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 For all del, en pause vil ALDRI få fram de riktige konsekvense så lenge dere fortsatt bor sammen. Hva om dere flytter fra hverandre og bare er kjærester? Hvis jeg skal være ærlig så høres det ut som om jenta di leker med følelsene dine. Du taper ingenting (men kan vinne en del) på å spille kostbar. Ikke la henne ta deg for gitt. Og jo, en pause kan fungere. Men hun bør få muligheten til å se deg "med nye øyne". Så mitt råd, flytt fra hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-612525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprint (Er jeg helt patetisk?) Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 For all del, en pause vil ALDRI få fram de riktige konsekvense så lenge dere fortsatt bor sammen. Hva om dere flytter fra hverandre og bare er kjærester? Hvis jeg skal være ærlig så høres det ut som om jenta di leker med følelsene dine. Du taper ingenting (men kan vinne en del) på å spille kostbar. Ikke la henne ta deg for gitt. Og jo, en pause kan fungere. Men hun bør få muligheten til å se deg "med nye øyne". Så mitt råd, flytt fra hverandre. Hei.. Om du leser de innspill jeg har hatt etterhvert, så har vi til slutt funnet ut at vi kommer til å flytte fra hverandre.. Dette er nok det som er det beste for et fremtidig forhold med oss to sammen. Vil også si at innspillene jeg har fått her på DOL har hjulpet meg å takle denne situasjonen bedre. Jeg prøver å se positivt i det a flytte fra hverandre. Hadde jeg måttet gå gjennom dette helt alene eller sammen med kompiser som ikke forstår poenget med forhold, så tror jeg at jeg hadde taklet det mye dårligere at hun flyttet ut.. Takk til alle 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-612854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hei.. Om du leser de innspill jeg har hatt etterhvert, så har vi til slutt funnet ut at vi kommer til å flytte fra hverandre.. Dette er nok det som er det beste for et fremtidig forhold med oss to sammen. Vil også si at innspillene jeg har fått her på DOL har hjulpet meg å takle denne situasjonen bedre. Jeg prøver å se positivt i det a flytte fra hverandre. Hadde jeg måttet gå gjennom dette helt alene eller sammen med kompiser som ikke forstår poenget med forhold, så tror jeg at jeg hadde taklet det mye dårligere at hun flyttet ut.. Takk til alle Lykke til da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104791-funker-pauser-i-seri%C3%B8se-forhold/page/2/#findComment-612857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.