Gjest bare spør Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg skal snart på rikshospitalet for å ta en sædprøve. Hvor vanlig er det at partner er med? Kanskje kjekt med litt hjelp? :-) 0 Siter
Maye Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg var med min kjære når han skulle levere prøven sin, men han trengte ikke dra-hjelp fra meg ;-) 0 Siter
Gjest bare spør Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Jeg var med min kjære når han skulle levere prøven sin, men han trengte ikke dra-hjelp fra meg ;-) Var du bare med som tilskuer? ;-) 0 Siter
Maye Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Var du bare med som tilskuer? ;-) Hehe, nei, men jeg ville nok hoppet inn på gutterommet om han trengte hjelp. Han tok det som en mann, gikk inn på rommet og ordnet opp i sakene uten en hjelpende hånd ;-) 0 Siter
Gjest niks Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Det er en smakssak. Mannen min syntes det var greiere uten meg. 0 Siter
Gjest bare spør Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Nei, langt i fra. Men det er ikke akkurat noen vanlig situasjon. "Her er koppen din - der er døra - kom ut når du er ferdig!" :-) 0 Siter
tillajo Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Nei, langt i fra. Men det er ikke akkurat noen vanlig situasjon. "Her er koppen din - der er døra - kom ut når du er ferdig!" :-) Det er litt spesielt, ja *ler* Jeg er jammen glad det ikke er jeg som skal få det til å gå på den måten. Da hadde det nok blitt dårlige resultater *s*. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.