Gjest Fremdeles glad i x1 Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 I tre år var jeg sammen med en fantastisk fyr. Vi fungerte rett og slett tilnærmet perfekt sammen på alle mulige tenkelige måter, utenom en. Fysisk. Jeg tennte ikke på han overhodet. En lang periode lurte jeg rett og slett på om jeg var syk da sex lysten var lik null. Vi hadde jo sex, men sjelden mer enn 1-3 ganger i mnd. Vi hadde helt grei sex og jeg fikk orgasme 95% av gangene (jeg er ikke så "vanskelig" på det området:) Men problemet mitt var at jeg ble aldri kåt, jeg tennte ikke på han. Dette var selvsagt et problem for oss begge. Jeg trodde jo som sagt lenge at det var noe galt med meg og han ble selvsagt ganske så frustrert. Selv tennte han (gjennom alle tre årene) som en tennåring på meg. (Han er i slutten av 20 årene, jeg er i midten av 20 årene). Etter lang tid måtte jeg jo innrømme ovenfor meg selv at det rett og slett var fysikken hans som var problemet. Han er SUPER TYNN og selv om jeg er slank selv og 12cm lavere følte jeg meg stor i forhold til han, noe jeg absolutt ikke er!(Han 174 ca 61 kg, jeg 162 52kg) Det er vel noe jeg kunne levd med, men han så nesten syk ut. Igjen noe jeg ikke ville brydd meg om, men som mitt underbevisste ikke var happy med og dermed ble jeg ikke tennt. Jeg ville tenne på han slik han tennte på meg, jeg ville ha lyst til å kysse han over hele kroppen slik han gjorde med meg. Men jeg var bare ikke der. Selv om det skal jo sies at vi hadde MYE fysisk kontakt i form av kosing, klining, ærting etc bare den siste store delen, selve sex akten som føltes feil for min del.. Det er nå 6 1/2 mnd siden vi flyttet fra hverandre og vi har ikke sett hverandre siden, bor ikke samme sted, dessuten trenger han fremdeles rom for å komme over meg. Jeg savner han, som jeg skrev i begynnelsen av mailen er han en virkelig fantastisk kar og vi hadde det utrolig godt sammen på alle andre måter. Vi hadde en utrolig god balanse/på bølgelengde og riktig god kommunikasjon. Men etterhvert begynnte vårt fysike forhold å tære på resten av forholdet.. Har hatt en "greie" med en mann den siste tiden (og vet nå med sikkerhet at jeg ikke er syk, denne jenta kan bli kåt så det smeller i veggen!) men det jeg også erfarer er hvor "vanskelig alt er", nå har jeg kanskje funnet en person som er litt vel forskjellig fra meg, men jeg ser også rundt meg hvordan forhold sliter, ikke minst tenker jeg nå på hvilke typer "issues" de har. Selvfølgelig hadde x1 og jeg våre dårlige dager, men komunikasjonen mellom oss var så god at ting gikk aldri særlig langt før vi fant ut av det. Bortsett fra det fysiske, det klarte vi ikke finne ut av og det ødela tilslutt for min del (han på sin side hadde funnet av og var sikker i sin sak på at jeg var kvinnen i hans liv). Det er for jævlig at noe sånnt skal ødelegge!! Gjorde jeg feil? Kunne vi funnet ut av det? Prøvde jo å hinte om at han skulle trene, spise mer men ville jo aldri være 100% ærlig med hva jeg tenkte, det ville jo knust selvtilliten hans! (Nå som det er slutt har han visst begynnt å trene. Men som sagt har jeg ikke sett han på over 1/2 år) HJELP! Vi var så gode sammen! Kunne dette vært løst på noen annen måte? 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Du kan føle slik siden dere nå er fra hverandre, og når du er sammen med ham igjen blir det som før... eller du er litt mer voksen og ser at dere kunne hatt et godt forhold sammen. Sex er viktig, men ikke alt i et forhold. Bare du vet hva som er best for deg, og du må selv velge. Besøk ham som en venn, og se... Det er jo viktig å tenne på kjæresten også, da.. 0 Siter
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Hei.. Høres ut som mitt og kjæresten min sitt forhold på en prikk.. til og med hintene om å trene mer etc..hun mener derimot 100% overbevisende at jeg er perfekt som jeg er men at jeg burde trene for å få mer energi da.. Jeg er gutten i forholdet om det ikke kom frem.. og nå er vi som du kanskje ser i innlegget under, i ferd med å bryte opp eller ta pause.. alt er kaos her.. Kanskje når du beskriver din situasjon så likt som min, klarer å sette deg inn i kjæresten min sin situasjon og kanskje gi meg en betryggelse for at det hun sier faktisk er sant.. Jeg hadde vært evig takknemlig om du hadde kunnet svare på innlegget mitt under "Funker pauser i seriøse forhold?" fra hennes synsvinkel.. altså din.. 0 Siter
Gjest Er jeg helt patetisk? Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Det har endel og si ! Fravær av sexlyst sliter veldig på forholdet.. Tydeligvis for begge parter.. noe som gir utslag i min post under.. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Alt? Mye? Endel? Lite? Sex betyr da ikke alt, men mye.. man må jo tenne på hverandre. Vi har sjelden sex nå pga små barn/liten tid. Men vi tenner jo på hverandre alikevel! Og når vi har sex har vi begge veldig lyst. Men det jeg skulle si var at alle forhold er ulike, og dere må se/finne ut hva som er best for dere. Jeg har lest innlegg her tidligere, og ser at noen har mye sex, mens andre ikke så ofte. Og de har det helt topp sammen alikevel! De har funnet ut hvordan deres forhold skal være, og trives sammen. Det fins ingen fasit på hvor ofte man skal ha sex. Det er et press fra "overalt" ("alle" har sex så og så ofte), og det er synd. Har dere det fint sammen slik dere har det er jo det godt, men synes du noe mangler må det rettes på om det går. Ellers får du vurdere forholdet. 0 Siter
Gjest jente/kvinne21 Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 jeg lurer også på det der... Har lurt på om følelsene kanskje ikke er som de skal være når man ikke tenner på personen. For jeg vet at jeg har gjort det på andre fyrer... Men så er alt det andre så bra, da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.