Gå til innhold

var sint og lei..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra og høre at det gikk bra..

Dro ei venninne fra meg for et kvarter siden.. Hun har holdt på med å ta lappen i to år.. Hatt en kjempelærer som også er en venn, så hun har fått trenet litt utenom de betalte timene også..

Hun kom hit tidlig i dag, og jammen hadde hun ikke kortet i handa.. Viste om timen hennes i dag, men hun hadde så kort tur at jeg trodde hun hadde dumpet denne gangen også..

Så lell om det tar lang tid, så skal du se mannen din sitter med kortet i handa en vakker dag han også.. Det er bare ikke å gi opp..

Ha en toppers dag!

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104804-var-sint-og-lei/#findComment-608834
Del på andre sider

Annonse

Gjest bare glad

Bra og høre at det gikk bra..

Dro ei venninne fra meg for et kvarter siden.. Hun har holdt på med å ta lappen i to år.. Hatt en kjempelærer som også er en venn, så hun har fått trenet litt utenom de betalte timene også..

Hun kom hit tidlig i dag, og jammen hadde hun ikke kortet i handa.. Viste om timen hennes i dag, men hun hadde så kort tur at jeg trodde hun hadde dumpet denne gangen også..

Så lell om det tar lang tid, så skal du se mannen din sitter med kortet i handa en vakker dag han også.. Det er bare ikke å gi opp..

Ha en toppers dag!

:o)

Ha en fin dag du også:) Han får nok lappen snart, ja.. Godt venninnen din endelig fikk den!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104804-var-sint-og-lei/#findComment-608951
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...