Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du ikke det hender vi hetrofile har våre velpleide negler "innomhus"?:-P....

Det er ikke noe problem med lange negler..

Det er jo litt annerledes når noen andre gjør det, derfor jeg tenkte på lesber.

Jeg har alltid vært redd for å 'skrape', derfor har jeg alltid passa på å ikke ha lange negler.

Jeg har bekymra meg unødvendig da...

tigertrollet

Det er jo litt annerledes når noen andre gjør det, derfor jeg tenkte på lesber.

Jeg har alltid vært redd for å 'skrape', derfor har jeg alltid passa på å ikke ha lange negler.

Jeg har bekymra meg unødvendig da...

Du bekymrer deg unødvendig -for å stimulere g-punktet jaffal må man nesten holde fingrene på én bestemt måte, lesbe eller hetro;o)

Men duh..hold negler korte...både på fingre og tær. Det er ikke mye sjarmerende med lange negler på gutter..

:-)

tigertrollet

Det der har jeg ikke tenkt på i og med at jeg stort sett har korte negler.

Men jeg forstår problemet. F.eks. er det litt kjipt å knekke en negl når man fingrer dama i toer'ern.

Bekymring og krisemaskimering over å brekke negler er og blir en kvinnes privilegium:-P

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...