Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fy.....! Nå har jeg vært på shopping, eller rettere sagt et forsøk på shopping. Er på 3. rugedag og magen står i spenn som en ballong i 6 måned. Grusomt. Tenkte å finne meg noe 17. mai tøy ( har lyst til å hoppe over hele dagen, men..) men reiste hjem i fullt sinne. Møtte samtidig en tidligere venninne som ikke kunne stoppe å stirre på magen min. Er sikker på at det lå på tunga og spørre om jeg ventet barn. Takker til Norwegia osten og reklamen om at det kanskje var den som gjorde at hun bet det i seg.

Æsj, har jo kjempelyst på en hard og stor mage men ikke kun full av hormoner!!

Takk for at dere holdt ut klageinnlegget!!!! Kanskje flere som føler som meg??????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104842-ballong-det-er-meg-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Måtte le litt, for jeg kjenner meg igjen på en prikk. Man vil jo ha stor mage, men ikke pga hormonene.

Men det er jammen en vanskelig tid nå, med alle hormonene som gjør alt mulig rart med oss.

Jeg ruger på dag 5 idag.

Gråter du også for ingenting kanskje??

klem

Hei!

Måtte le litt, for jeg kjenner meg igjen på en prikk. Man vil jo ha stor mage, men ikke pga hormonene.

Men det er jammen en vanskelig tid nå, med alle hormonene som gjør alt mulig rart med oss.

Jeg ruger på dag 5 idag.

Gråter du også for ingenting kanskje??

klem

Godt at det ikke bare er meg er tullerusk.

Ja, tårene ligger løst i disse dager.

Vi får holde ut.

klem

Jeg føler det ikke sånn akkurat nå, men jeg har gjort det... Det er ikke noe morsomt å ha det sånn, men jeg måtte le litt av innlegget ditt likevel.

Jeg har faktisk blitt spurt om jeg er gravid, da, men jeg pleier bare å svare:"Hva? Syns du jeg har blitt tjukk?" Det pleier å stoppe dem fra videre kommentarer.

Forhåpentligvis er det noe annet enn hormonene som gjør at magen vokser om en stund...

:)))

Gjest Andariel

Vet akkurat hvordan det føles! Er på rugedag 6, men var faktisk verre for noen dager siden. Ble litt overstimulert, så jeg måtte ha litt lengre sykemelding etter innsetting. Ikke plaget med humørsvingninger, men har ikke akkurat Janet Jackson-mage for tiden....

Har gitt opp tanken på å presse meg inn i bunaden på lørdag, så jeg må nok inspisere klesskapet litt nøyere.

Lykke til videre! (1 uke igjen til test for meg....)

Annonse

Så godt å høre at vi er flere i samme båt *ler* Jeg får ikke på meg noen av buksene mine - selv ikke de videste. Går rundt med vide gensere for å skjule at glidelåsen er åpen. Og når jeg kommer hjem, kaster jeg av meg alle de trange tingene og finner frem vide treningsbukser isteden. Det er godt det !

Tror jeg får vente litt med å kjøpe bikini..... *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...