OhShit Skrevet 22. november 2000 Skrevet 22. november 2000 Hei! Jeg, har et problem som forhåpentligvis noen der ute kan hjelpe meg med. Min samboer fikk i går morges veldig ondt i magen. Hun ble svimmel og kaldsvettet. Til slutt spydde hun. Hun hadde også ondt i hodet, utpå dagen ble hun kvitt mageproblemet og svimmelheten samt kaldsvettingen. Men hodepinen var der fortsatt. I dag morges virket hun bra, men klagde over vondt i eggstokkene. Hun er altfor sta til å dra til legen.. Hun er 19 år, går IKKE på p-piller. Hva feiler det henne? Håper på et raskt svar, da jeg er veldig bekymret.. Litt utpå dagen i dag blødde hun litt.. 0 Siter
OhShit Skrevet 22. november 2000 Forfatter Skrevet 22. november 2000 Hei! Jeg, har et problem som forhåpentligvis noen der ute kan hjelpe meg med. Min samboer fikk i går morges veldig ondt i magen. Hun ble svimmel og kaldsvettet. Til slutt spydde hun. Hun hadde også ondt i hodet, utpå dagen ble hun kvitt mageproblemet og svimmelheten samt kaldsvettingen. Men hodepinen var der fortsatt. I dag morges virket hun bra, men klagde over vondt i eggstokkene. Hun er altfor sta til å dra til legen.. Hun er 19 år, går IKKE på p-piller. Hva feiler det henne? Håper på et raskt svar, da jeg er veldig bekymret.. Litt utpå dagen i dag blødde hun litt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.