Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gammel kjerring

Sambo og jeg har hatt et tøft år med mye syke barn. Han jobber på båt og er borte i 4 uker og hjemme 3 uker. Mye av ansvaret med hus og barn blir derfor mitt.

Når han er hjemme på fri perioder har vi plikt sex en gang før han reiser. Jeg har ikke lenger følelser for ham, men vi holder sammen pga barna.

Har et enormt behov for å komme vekk fra dette hverdagsmaset, om så bare for en helg. Dersom anledningen til å være utro skulle by seg, så takker ikke jeg nei. Jeg trenger noen nye impulser i livet, men det er kanskje ikke veien å gå ?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104911-%C3%A5-v%C3%A6re-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en grusom erfaring

La det for all del være!! Jeg snakker av erfaring desverre, og hadde en affære som i høyeste grad kan kalles utroskap i påsken. Vi hadde ikke samleie, men gikk over alle grenser alikevel.

Jeg må innrømme at mitt forhold til samboeren er blitt bedre etter dette. Min dårlige samvittighet har gjort at jeg strekker meg veldig langt for å gjøre han til lags. Så det har kommet godt ut av det.

Men det er ikke verdt det åp noen måte. Jeg angrer, angrer, angrer og jeg får ikke gjrot noe med det. Å fortelle det er helt uaktualt. Så jeg må npk slite med den dårlige samvittigheten til den blekner (håper jeg)

Ikke gjør det , ikke gjør det, ikke gjør det

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104911-%C3%A5-v%C3%A6re-utro/#findComment-608808
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Jeg forstår du ønsker noe mer enn det du har nå, men utroskap er ikke veien å gå! Tenk på alt det kan føre med seg! Forholdet til mannen din.. du kan bli smittet med kjønnssykdommer... du kan bli gravid (uhell skjer med kondomer også). Nei, jeg synes du skal prøve å finne tilbake til det du hadde sammen med mannen din. Hvorfor falt du for ham? Mimre og tenk tilbake... Ha det fint når han kommer hjem; ha litt tid sammen bare dere to.. lag god middag, få barnevakt og gå ut og spis. Tenk på hva du gjør mot ham om du er utro! Ikke gjør det.. du får i så fall heller kjøpe deg noe leketøy (du får få en adresse av amiga).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104911-%C3%A5-v%C3%A6re-utro/#findComment-608993
Del på andre sider

Gjest til påsken

La det for all del være!! Jeg snakker av erfaring desverre, og hadde en affære som i høyeste grad kan kalles utroskap i påsken. Vi hadde ikke samleie, men gikk over alle grenser alikevel.

Jeg må innrømme at mitt forhold til samboeren er blitt bedre etter dette. Min dårlige samvittighet har gjort at jeg strekker meg veldig langt for å gjøre han til lags. Så det har kommet godt ut av det.

Men det er ikke verdt det åp noen måte. Jeg angrer, angrer, angrer og jeg får ikke gjrot noe med det. Å fortelle det er helt uaktualt. Så jeg må npk slite med den dårlige samvittigheten til den blekner (håper jeg)

Ikke gjør det , ikke gjør det, ikke gjør det

Du må prøve å legge dette litt bak deg, selv om du aldri glemmer det! Tenk framover nå, gjort er dessverre gjort. Godt du kan skrive her og advare andre... Dele din erfaring. Det hjelper deg nok å skrive om det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104911-%C3%A5-v%C3%A6re-utro/#findComment-609001
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Jeg forstår du ønsker noe mer enn det du har nå, men utroskap er ikke veien å gå! Tenk på alt det kan føre med seg! Forholdet til mannen din.. du kan bli smittet med kjønnssykdommer... du kan bli gravid (uhell skjer med kondomer også). Nei, jeg synes du skal prøve å finne tilbake til det du hadde sammen med mannen din. Hvorfor falt du for ham? Mimre og tenk tilbake... Ha det fint når han kommer hjem; ha litt tid sammen bare dere to.. lag god middag, få barnevakt og gå ut og spis. Tenk på hva du gjør mot ham om du er utro! Ikke gjør det.. du får i så fall heller kjøpe deg noe leketøy (du får få en adresse av amiga).

Før du evt. er utro, så tenk over om en skilsmisse er noe du/dere ønsker. Tenk på alle parter (mann/barn). Hva er det beste for dere? For mannen din sin skyld bør du ikke være utro, men heller vente til dere er skilt. Eller prøv fam./ekteskapsrådgiver!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104911-%C3%A5-v%C3%A6re-utro/#findComment-609007
Del på andre sider

Annonse

Gjest jeg unner ingen dette

Du må prøve å legge dette litt bak deg, selv om du aldri glemmer det! Tenk framover nå, gjort er dessverre gjort. Godt du kan skrive her og advare andre... Dele din erfaring. Det hjelper deg nok å skrive om det.

Ja det hjelper å skrive om det her. Ettersom jeg ikke kan snakke med noen andre om det. Selv ikke mine nærmeste venninner. Men dette er jeg selv skyld i så jeg har all grunn til å slite med samvittigheten. Jeg vet iallefall at dette kommer jeg 99,99 % sikkert aldri til å gjøre igjen. Ingen ting er hundre prosent sikkert lenger.

Jeg har heldigvis en god dialog med han jeg var utro med, og vi er begge enige om at dette skal vi ikke si noe om til våre respektive. Jeg angrer mye mer enn han. Han ser litt lettere på det. Og prøver på sin måte å få meg til å la være å tenke på det.

Men dette er det desidert værste jeg har vært med på. Tror nesten det er værre enn å bli bedratt. Her er det jeg som har stelt det i stand.

Huff..huff...huff

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104911-%C3%A5-v%C3%A6re-utro/#findComment-609036
Del på andre sider

Ja det hjelper å skrive om det her. Ettersom jeg ikke kan snakke med noen andre om det. Selv ikke mine nærmeste venninner. Men dette er jeg selv skyld i så jeg har all grunn til å slite med samvittigheten. Jeg vet iallefall at dette kommer jeg 99,99 % sikkert aldri til å gjøre igjen. Ingen ting er hundre prosent sikkert lenger.

Jeg har heldigvis en god dialog med han jeg var utro med, og vi er begge enige om at dette skal vi ikke si noe om til våre respektive. Jeg angrer mye mer enn han. Han ser litt lettere på det. Og prøver på sin måte å få meg til å la være å tenke på det.

Men dette er det desidert værste jeg har vært med på. Tror nesten det er værre enn å bli bedratt. Her er det jeg som har stelt det i stand.

Huff..huff...huff

Hei!

Du må ikke dømme deg selv så hardt! Tenk positivt - det stoppet før samleie. Du trenger ikke bekymre deg for å bli gravid eller smittet av noe, i tillegg vet du at han du var utro med aldri vil si noe. Tenk på det som en liten "tabbe", som tross alt ga deg et lite kick, og gjorde at du er snillere mot samboeren din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104911-%C3%A5-v%C3%A6re-utro/#findComment-610790
Del på andre sider

Jeg ser at det er mange som gir deg råd om å tenke på både mannen din og barna dine. Er jo enige i det, men jeg tror at du må tenke på deg selv også. Hvordan vil du føle det hvis du er utro? Tipper at du ikke vil være veldig stolt, eller? Nei, mitt råd må bli at du ordner opp i problemet på en " voksen " måte! Å gå bak "ryggen" på noen kan man ikke kalle voksen! Gjør noe med kilden til problemet ditt, ikke bare skaff deg spennende øyeblikk med en annen mann.Du vil ikke få det bedre om du gjør det. Lykke til. vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104911-%C3%A5-v%C3%A6re-utro/#findComment-612810
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...