Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg er ei jente på 18 som har brukt yasmin ppiller i to år nå. Her vært i kontakt med lege som sa at det var greit at jeg tok tre-fire brett uten pause imellom. dette har fungert fint hittil, noen ganger har jeg hatt en mellomblødning som varte toppen en dag!

men nå har jeg blødd i 11 dager! det er ikke mye, bare nok til at jeg kan tørke det vekk når jeg er på do, og jeg blør ikke hele døgnet!

Er ganske nervøs for at noe er galt, men jeg er midt på andre brett, bør jeg ta en ukes pause? vil helst slippe å ha mensen, for jeg skal ha oppkjøring snart.

Håper noen kan hjelpe meg!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104960-mellombl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det ikke litt dumt å drive å klusse med blødningene på den måten? Jeg har opplevd å begynne å blø et par dager etter hvis jeg har stoppet å ta pilla midt i brettet...

Ja, hvis du slutter på brettet midt inni kan du få problemer med uregelmessige blødninger i lang tid fremover! Så bare fortsett på pillene som før, og hvis du bekymrer deg, kan du jo ta kontakt med lege..

Og re det noe gale å ha mensen under oppkjøring da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104960-mellombl%C3%B8dninger/#findComment-609645
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...