Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er plaget med luft i skjeden og kjøpte vaginalvekter for å prøve å styrke bekkenbunnsmuskulaturen.

"Problemet" er bare at jeg ikke har noen problemer med å holde disse på plass, og jeg tror da jeg gjør dette riktig.

Hva med knipeøvelser, hvordan får man til dem ?

Jeg får det ikke til når jeg prøver.

Og hvor mange bør man ta pr dag for å få raskest mulig virkning ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105016-hvordan-f%C3%A5-til-knipe%C3%B8velsene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Hvis du fører to fingre inn i skjeden (eller kniper av strålen en gang du tisser bare for å teste) finner du hvilke muskler det dreier seg om. Da kan du klare å gjøre knipeøvelser uten hjelpemidler hvor som helst og når som helst.

Det er sikkert mange forskjellige anbefalte frekvenser. Men prøv å knip alt du klarer og holde det noen sekunder. Bedre å ta skikkelig i og klare kortere enn å ta litt i og klare lenger. Tror jeg da. 10 ganger á 5-10 sek

flere ganger om dagen f.eks.

Prøv også å holde noen sekunder, så slippe litt opp -for deretter knipe til igjen. Tenk at du skal knipe om åpningene og liksom "heise opp" underlivet opp i magen.

Som sagt, det er sikkert mange mulige løsninger:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...