Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi er nok her alle sammen, med hodet fullt av tanker. Jeg er forholdsvis ny ruger. Fikk satt inn 2 gullegg i går! så jeg har 12 dager igjen til testing. Jeg bruker progestan vaginal gel. Men de eneste symptomene jeg har er ømme pupper. Men har jo bare brukt den siden mandag så det kan jo være litt tidlig.

Uansette masse lykke til!! Håper du får positiv test om 2 dager!

Joda, vi sitter tause i spenning *ler*. Jeg går også på progestan og føler meg veldig gravid. Har både stikninger, strekninger, ømme bryster og litt av hvert. I tillegg er magen så oppblåst, så jeg ser ut som jeg er nesten halvveis i svangerskap.

Greier ikke få på noen av de vanlige buksene mine, så jeg måtte frem med gravidbukser igjen. Mannen min mener jeg sikkert får spørsmål om jeg ikke er gravid snart. Vet ikke hva jeg skal finne på å si da *ler*.

I morgen må jeg vel ut å handle noen tester. Regner med at jeg tar den første testen mandag morgen. Jada, jeg vet det er alt for tidlig, men det blåser jeg i. Tålmodighet er bare ikke min greie.

Lykke til alle sammen !

Hei!

Vi er nok her alle sammen, med hodet fullt av tanker. Jeg er forholdsvis ny ruger. Fikk satt inn 2 gullegg i går! så jeg har 12 dager igjen til testing. Jeg bruker progestan vaginal gel. Men de eneste symptomene jeg har er ømme pupper. Men har jo bare brukt den siden mandag så det kan jo være litt tidlig.

Uansette masse lykke til!! Håper du får positiv test om 2 dager!

Heisann, jeg har vært på KK i dag hatt inseminasjon, så nå er jeg også med i " ruge-gruppen". Jeg er veldig spent og håper at det skal gå bra, men jeg er redd for at tallene fra inseminasjon ikke er så gode som ved IVF. Men jeg håper :) Deilig uansett å være i gang. Har fått beskjed om at det er 3mnd ventetid til IVF hvis dette går gale. har ikke så lyst å vente sååååå lenge. Vel, vel jeg prøver å tenke positivt.

Jeg har fått noen vaginal piller jeg skal sette... noe på p. Hvor lenge er det vanlig å sette dem og hva er det egentlig for noe ( fikk ikke så mye informasjon, men de mente 10 dgr)

Hvis jeg aborterer, er det noen som vet hvilken dag det ca. blir ( jeg har ikke normal mens)?????

Lykke til dere andre.Kryssere fingrene for oss alle :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...