Gå til innhold

Normalt å kysse med... ?

Anbefalte innlegg

dick of fury

Det hender at jeg og damen tungekysser etter jeg har kommet i munnen hennes, før hun svelger, det har også hendt at hun har gitt det til meg og jeg har svelget det.

Bare lurer på om det er mange som gjør slikt eller er det unormalt?

Hun går ikke på pillen, så jeg pleier alltid å la det gå i munnen hennes eller rumpa hvis vi har hatt analsex.

Føler vi er litt frikete, men så lenge begge liker det er det vel greit?

-Og om noen lurer på om hun virkelig liker dette så pleier hun faktisk å be om det :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105139-normalt-%C3%A5-kysse-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

dick of fury

Ligner litt på SDD, men det er ikke sikkert han tar på seg skylda.

Hva er så galt da? Mange ønsker at jenta skal ta det i munnen/svelge, så det er vel ikke så galt at gutten også gjør det?? Analsex er jo heller ikke helt uvanlig vel?

Ville bare ha et svar og det har jeg vel fått.... he he

Ulv I Faarikaal

Hva er så galt da? Mange ønsker at jenta skal ta det i munnen/svelge, så det er vel ikke så galt at gutten også gjør det?? Analsex er jo heller ikke helt uvanlig vel?

Ville bare ha et svar og det har jeg vel fått.... he he

Det fins altså grenser for alle. Jeg har ikke tenkt å tøye mine særlig lenger.

Selv vet jeg ikke hvor normalt det der er, men jeg har hørt om fenomenet tidligere.

Du bør for øvrig drite langt i hva som er normalt eller ikke normalt. Gjør det som faller deg og dama de inn.

Personlig kunne jeg ikke tenkt meg å svelge min egen sperm. Tunfisk og ris er ille nok for meg om jeg ikke skal gå for enda drastiske metoder for å få i meg nok proteiner.

"Normalt"!? Jeg ser ingen grunn til at dere skal aste bort tid på å tenke på hvorvidt det er "normalt", så lenge dere begge setter pris på det og liker det. Gi nå blaffen i hva andre synes.

PS! Jeg tror du kan prise deg en smule heldig. Svært mange damer vil ikke ha sperm i munnen i det hele tatt, langt mindre SVELGE ekkelheta! :-)

Annonse

Gjest Pricilla

Har ikke hørt om noen som gjør det før, men hver sin lyst! : )

Kunne ikke tenke meg å gjøre det, hvis sambisen først kommer i munnen min så "samler" ejg det under tunga så jeg slipper smaken og spytter det ut. Kunne ikke tenke meg å gurgle rundt i munnen med det - og samboern min ville aldri hatt det i munnen!

Men som sagt - hver sin lyst, og liker dere det er det bare å spermkline!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...