Gå til innhold

Hun tar ikke ansvar for egen orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert 24 :-(

Når vi har sex pleier ikke hun å ta ansvar for sin egen orgasme i det hele tatt, det blir nesten til at hun venter til jeg er ferdig slik at jeg kan slikke henne til orgasme.

Men det er litt slitsomt i lengden når jeg føler at jeg styrer hele showet, jeg liker jo å slikke henne men når hun ikke engasjerer seg skikkelig, blir det til at hun ligger igjen utilfredsstilt :-)

Har jo snakket med henne om det men hun gjør ikke noe med det!

Hva skal jeg finne på? (har vært sammen i 2,5 år)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105140-hun-tar-ikke-ansvar-for-egen-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kan hun da?

Er du sikker på at hun vet hvordan hun får orgasme på annen måte da? Kanskje hun rett og slett ikke vet hvordan?

Uansett så er det viktig å snakke sammen om det. Hvis du bare plutselig slutter å gjøre det du har gjort hele tiden, uten å si hvorfor så spørs det om det hjelper...

petter smart

Du får slutte å ta ansvaret da, så kanskje hun gjør det....

Slutter han å ta ansvaret ender det vel opp med at hun ikke synes han duger i senga, så er hun enten utro eller finner seg en ny.

Det er veldig vanlig at jenter (spesielt unge jenter) forventer at gutten skal gjøre alt. Gjør han ikke det er det han det er noe galt med.

tigertrollet

Får hun ikke orgasme under samleiet må det kanskje andre ting til (tunge, fingre etc). Mener du at hun ikke engasjerer seg fordi hun ikke får orgasme??

Det er en fordel å snakke om det slik at du vet hva som skal til. Klarer hun det ikke alene er det vel ikke for mye å be om hjelp?

Hva med å tilfredsstille henne først sammen?

Men, ja, til syvende og sist er det hennes ansvar..Det er også hun som event ligger igjen utilfredsstillt, så det er ris til egen bak om hun ikke sier hva som skal til..

:)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Slutter han å ta ansvaret ender det vel opp med at hun ikke synes han duger i senga, så er hun enten utro eller finner seg en ny.

Det er veldig vanlig at jenter (spesielt unge jenter) forventer at gutten skal gjøre alt. Gjør han ikke det er det han det er noe galt med.

Det der tror jeg på, alt for mange tenker slik. For mange tenker at mannen klarer seg med det han tar seg til selv, og viser ikke initiativ, fordi de tror det skal være slik. De som skjønner noe mer, får nok mer ut av hyrdetimene.

Gjest ikke sign

Det der tror jeg på, alt for mange tenker slik. For mange tenker at mannen klarer seg med det han tar seg til selv, og viser ikke initiativ, fordi de tror det skal være slik. De som skjønner noe mer, får nok mer ut av hyrdetimene.

Hun får røre seg selv mens du tar henne bakfra, da.

petter smart

Ikke lett å få dem til det. Noe sitter dypt i dem og lar seg ikke rikke, de tror fremdeles at kvinnelig seksualitet ikke skal vises. Noen til og med skammer seg når de mister kontrollen.

Og nettopp fordi de ikke tør miste kontrollen er det mange som aldri opplever å få orgasme.

Gjest ikke sign

Ikke lett å få dem til det. Noe sitter dypt i dem og lar seg ikke rikke, de tror fremdeles at kvinnelig seksualitet ikke skal vises. Noen til og med skammer seg når de mister kontrollen.

Du sier noe.. jeg kan ikke få meg til å røre meg selv mens mannen min tar meg bakfra! Vi har vært gift noen få år, og kjenner jo hverandre. Alikevel føler jeg det er helt flaut og teit å gjøre det.. Han ønsker jeg skal røre meg for ham, men det klarer jeg ikke enda. Jo, har gjort det nesten men da blir det ledd bort på et vis... er flaut!

Ulv I Faarikaal

Der har du hovedpoeng nr 2, når de to er løst, da går det bare en vei tror jeg.

Eller ?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du sier noe.. jeg kan ikke få meg til å røre meg selv mens mannen min tar meg bakfra! Vi har vært gift noen få år, og kjenner jo hverandre. Alikevel føler jeg det er helt flaut og teit å gjøre det.. Han ønsker jeg skal røre meg for ham, men det klarer jeg ikke enda. Jo, har gjort det nesten men da blir det ledd bort på et vis... er flaut!

Hvem ler bort, du eller mannen ?

Angela1365380318

Alt er flaut i begynnnelsen, men bare prøv, du kommer til å like det og det å se at han liker at du gjør det, gjør nytelsen enda bedre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...