Gjest nope, ikke i dag Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Er det noen som har blitt bra etter en soppinfeksjon i underlivet med bare å bruke Canesten krem, ikke vaginalpiller? Har krem hjemme, og tenkte jeg skulle prøve den før jeg gikk til innkjøp av vaginalpiller. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Er soppinfeksjon SÅ flaut..? Men joda, det går fintfint. Smør deg godt. 0 Siter
Ines Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ja, det har jeg, men det var en krem i en spesialtube som man kan sprøyte inn i skjeden ikke bare smøre utenpå. Det er ikke flaut å kjøpe, du trenger ikke engang spørre etter det for det ligger ute i hyllene og du plukker det selv. 0 Siter
Gjest nope, ikke i dag Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Er soppinfeksjon SÅ flaut..? Men joda, det går fintfint. Smør deg godt. Soppinfeksjon er ikke SÅ flaut at jeg ikke tør å gå på apoteket, nei. Men, det er såpass flaut at jeg ikke vil bruke mitt virkelige nick. Tenkte bare jeg ville prøve kremen først. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har blitt bra av bare krem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.