Gå til innhold

Sitter her og lar tankene vandre.....

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter her og lar tankene vandre litt..... I morgen er det D dag for da bruker jeg alltid og begynne å spotte litt. Har jo tatt det 5 forsøket nå. Håper sånn denne gangen. Kanskje tallet 5 betyr lykke for meg?!?

For nøyaktig 5 år siden så tok jeg en positiv test og ble selvsagt ellevill. Jeg hadde time hos en gynekolog som skulle ta UL på 16 mai. Han kunne ikke se noe som helst, og skremte vettet av meg. Jeg gråt og gråt. Dette var en lørdag, ble sendt rett til Ullevål med et brev fra han der han ba de ta utskrapning på meg. Vakthavende lege fant meg i korridoren på ullevål der jeg satt og storgråt. Hun ville ikke ta utskrapning, men ba meg komme igjen på mandag på fastende hjerte. Tok selvsagt blodprøve. Lå hele resten av 16 mai og hele 17 mai og var helt knust. Så begynte en venninne og trøste meg og si at EL var sikkert senere en vanlig og at dette gikk bra.

Mandagen fikk jeg det beste UL apparatet de hadde på Ullevål. De lette og lette fant ingenting. SKulle til å gi seg da de plutselig så en liten sort prikk som kunne være begynnelsen på en fostersekk. Ny blodprøve. Så vente.

1 1/2 uke etter så vi et bankende hjerte på UL. Og fikk en datter:-)))) Tenker ofte på den 17 maien. Tenk om de bare hadde tatt utskrapning da?!? Er det nødvendig og fortelle at den gynekologen har jeg aldri vært hos siden.

Nå blir det en ny 17 mai på samme måte. Vente og vente. Terror.

Kanskje tallet 5 betyr lykke?!? 5 forsøk - nøyaktig 5 ganger siden den forrige 17 mai? Huff jeg håper......

mange klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105268-sitter-her-og-lar-tankene-vandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...