Gå til innhold

Litt lite erfaren og ergo veldig overrasket over p*kken hans...

Anbefalte innlegg

Gjest Bitchy i dag

Jadda, så har det skjedd meg også. Det har gått opp for meg at guttens *kroppsstørrelse* ikke sier noe om størrelsen på de edlere deler..

Har vært sammen med 5 menn før denne, og samtlige har hatt helt ok p*kker, og de fleste har stått i forhold til kroppen liksom. Han laveste jeg var sammen med, hadde heller ikke så altfor stor p*ikk for å si det rett ut. Men helt ok.

Så var jeg da sammen med DEN bamsen her en stund, og jeg fikk mildt sagt små-sjokk da jeg så saken hans...Jeg måtte jo regelrett lete etter den. Synd å si dette, føler meg litt stygg, men jeg ble så overraska?! Den var jo knøtt. Veeeldig kort for å si det sånn, og gubben er sikkert 1, 90 høy og er stor og muskuløs. Hm....

Mon tro om han brydde seg om at den er sånn liten liksom? Han virket jo likeglad, mens jeg lå der og prøvde holde maska. Uff, nå er jeg stygg og jeg mener ikke gi noen dårlig selvbilde her. Og tro meg dette er første gang jeg ser en sånn liten tass. Men det beviser vel at det ikke er sammenheng mellom kroppsstørrelse og utsyr. Hvor har jeg forresten fått det i fra?

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Du.. han kan vel være god i senga selv om den er liten? Har hørt de med små er bedre.. fordi de vet de har liten og vet å bruke den best mulig.. Ikke noe å bry seg om, og i hvert fall ikke le av ham! Det kan ødelegge mye det.

Gjest bitchy i dag

Du.. han kan vel være god i senga selv om den er liten? Har hørt de med små er bedre.. fordi de vet de har liten og vet å bruke den best mulig.. Ikke noe å bry seg om, og i hvert fall ikke le av ham! Det kan ødelegge mye det.

Jeg lo selvsagt ikke! Kunne ikke fallt meg inn, ble faktisk bare så overrasket og kanskje litt lei meg på hans vegne, dersom han brydde seg om det. Jeg mener ikke LITT liten her altså, men veldig.

Hvis gjennnomsnittslengden er 15 cm, så var vel hans kanskje 7? Vet ikke, men ca halvparten av de jeg har sett før.

Men selvsagt kan denvære god som gull. Og det tror jeg virkelig på! :-) Som du sier, de små kan være gode,de. Det var bare så rart, for jeg trodde at store menn helt umiddelbart hadde en stor en der nede, men jommen så feil kan man ta! :-)

Gjest ;)sådså

For min del, greit at den er liten, men alt med måte da;)

Gjest Jøss!!!

Jeg lo selvsagt ikke! Kunne ikke fallt meg inn, ble faktisk bare så overrasket og kanskje litt lei meg på hans vegne, dersom han brydde seg om det. Jeg mener ikke LITT liten her altså, men veldig.

Hvis gjennnomsnittslengden er 15 cm, så var vel hans kanskje 7? Vet ikke, men ca halvparten av de jeg har sett før.

Men selvsagt kan denvære god som gull. Og det tror jeg virkelig på! :-) Som du sier, de små kan være gode,de. Det var bare så rart, for jeg trodde at store menn helt umiddelbart hadde en stor en der nede, men jommen så feil kan man ta! :-)

Hvordan er det med dverger da tro?

Annonse

Gjest baremegidag

det skal jeg skrive under på. nytter ikke å gå etter str på mannfolka for å vite hvor stort utstyr de har nei...

den største jeg har prøvd tillhørte en mann på 1.69-og den minste(8cm)tillhørte enn mann på 1.90.

Gjest bitchy i dag

hehe... Du må se på hendene og føttene snuppa! Det er DER du ser om saken er liten eller stor... : )

Fortell, fortell :-)

Hva betyr det? Store hender og føtter = en stor en der nede? eller...?

Har en venninne som alltid kommenterer langefingeren til de menn hun treffer, for den skal visstnok indikere størrelsen på "saken" i slapp tilstand...*høh*?

Jeg er ikke så opptatt av det jeg, da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...