Gå til innhold

Bruk av vitaminer&urter for å bedre potens

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en anbefaling, og den er nok gitt i beste mening.

Anbefaling går ut på at jeg bør prøve en vitamin&urte "pille"

som skal bedre både potens og lyst. Til alt overmål skal også denne "kuren" bidra til at penis størelse øker med > 10% Produktet heter Viacyn og må bestilles fra et firma i USA.

Jeg er skeptisk til påstand om at både potens og størrelse blir merkbar. Er det mulig å få et svar på dette?

Hva er Viacyn og virker dette?

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Beklager, men dette så lite seriøst ut. Bare det å fortelle at en pille har penisforlengende effekt gjør meg skeptisk. En slik piille hadde garantert vært en medisinsk sensasjon. Så den er nok heller et produkt for de lettlurte. To av stoffene som nevnes, ginseng og lálginin påstås å kunne påvirke oksygenopptak og blodgjennomstrømming til kjønnet. Jeg har likevel ikke sett noen grundig dokumentasjon for at så er tilfelle. Jeg vil derfor ikke anbefale en slik pille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...