Gå til innhold

Nyforelska...trenger litt råd fra erfarne.

Anbefalte innlegg

Gjest melanogaster

Hei.

Har nettopp truffet en kjempe gutt, og vi har så vidt begynt å bli kjuent med hverandre. Syns at han er fantastisk sympatisk og hyggelig...og vil gjærne at dette skal gå bra:) Vi er litt sånn på vei til å bli fast følge tror jeg, men syns det er litt vanskelig å vite helt hvordan det er lurt å være for å ikke virka for slitsom og krevende sammtidig som jeg gjerne vil vise at jeg er intressert.

Tror ikke han har hadt så mange seriøse forhold før..selv gikk jeg for 1,5 år siden ut av et samboerskap, vi var kjærester i 5 år. Dette tror jeg fører til at jeg...jeg vet ikke helt..hvertfall påvirker hvordan jeg syns det er å være nyforesket igjen. Jeg har jo forsåvidt datet med flere gutter siden det ble slutt, men har bare syntes det har blir så skummelt, når jeg merker at de liker meg "for godt" til å "bare" være venner. Denne nye gutten derimot får meg til å slappe så godt av å helt glemme å syns det er skummelt. Derfor+ selfølgelig mange andre ting ønsker jeg gjerne å ikke kløne dette til....

Så! Hvis inlegget ikke ble altfor rotete, og jeg klarte å forklare til en viss grad...er det noen som har noen hotte triks på hvordan jeg skal virke akkurat passe intressert?

Fortsetter under...

Heisann du:-) Mas er vel det verste en mann kan tenke seg, spesiellt om du bare maser om følelser og slikt, tror vi jenter skremmer dem litt akkurat der. Vær deg selv først og fremst, vær glad og ikke sutre for ofte om savn og slikt, tror menn behøver alt dette litt langsommere enn oss:-), kanskje litt myk og kvinnelig hjelpesøshet en gang imellom...... Min erfaring har iallfall lært meg at de fleste menn setter stor pris på og få være mannen i et forhold, da i normale mengder.. Lykke til..

Gjest melanogaster

Heisann du:-) Mas er vel det verste en mann kan tenke seg, spesiellt om du bare maser om følelser og slikt, tror vi jenter skremmer dem litt akkurat der. Vær deg selv først og fremst, vær glad og ikke sutre for ofte om savn og slikt, tror menn behøver alt dette litt langsommere enn oss:-), kanskje litt myk og kvinnelig hjelpesøshet en gang imellom...... Min erfaring har iallfall lært meg at de fleste menn setter stor pris på og få være mannen i et forhold, da i normale mengder.. Lykke til..

tusen takk for svar..

Føler meg litt dum av å skrive inn et såpass uviktig innlegg her, med så mange med store problemer... skal prøve å begrense "vil du gifte deg med meg" pratet en periode...:)

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...