Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for over 15 mnd siden. Sluttet å amme for sikkert 2 mnd siden. Går på minipillen og har gjort det siden fødselen. Men jeg får jo ikke mensen tilbake...

Ikke det at je savner den.. men begynner å tenke på nr 2 og da hadde det vært bra å være "i gang og i rute" med mensen.

Pleier man å ha normale blødninger på minipillen

Bør jeg slutte på den for å få tilbake mensen

takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105514-f%C3%A5r-jo-ikke-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleflo

Hei.

Jeg gikk på minipillen og blødningene var regelmessige, og jeg fikk mindre smerter. men da jeg sluttet med pillene fikk jeg ikke mensen tilbake. jeg sluttet i sommer og har hatt mensen en gang til jul, og ikke noe etter det. Leger sier d er normalt, men en blir jo urolig på en måte.

lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...