Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg gledet meg slik til fryseforsøket i dag, men så overlevde ikke eggene opptiningen. Det blir m.a.o. INGENTING - og selv om jeg var forberedt på det, så er jeg så skuffet, så skuffet.

Det blir heller ikke noe nytt forsøk før til høsten igjen, mitt tredje og siste. Jeg får prøve å slappe litt av i sommer, men livet føles så urettferdig. Jeg ønsker alle som er igang lykke til.

hilsen litt trist

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105573-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅ heiii kummin - jeg har tenkt på eggene dine i dag!!!! Og krysset alt for at det skulle gå bra med dem. Uff så leit - det var fryktelig trist det da!! Føler virkelig med deg. Jeg har jo for bare kort tid siden opplevd det samme og vet jo akkurat hvor fælt det er - leste akkurat litt på hjemmesidene til røde kors klinikken i Oslo (med tanke på evt. private forsøk hvis ikke de offentlige går bra) - der stod det at finnene hadde veldig gode teknikker på nedfrysing/opptining og av vi i Norge hadde mye å lære av dem - lurer på hva de gjør annerldes jeg.

Det finnes ikke så mange trøstende ord i denne situasjonen - men husk - lov meg å ikke gi opp da selv om alt virker håpløst nå - skiver mer på yahoo jeg...

trøsteklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105573-lei-meg/#findComment-614323
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...