Gjest pannekake Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Har du brukt eller bruker du hjemkjøring av dagligvarer, a la Rett hjem? Jeg bruker det engang i blandt hvis jeg skal handle mye. 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 De kjører ikke hit hvor jeg bor. De kjører til nabokommunen som faktisk ligger rett over gaten, men ikke til oss. *irritert* Men jeg kunne godt tenkt meg å benyttet meg av tilbudet. Er VM i gravid med VM i bekkenløsning osv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Vi bruker Ica Rett Vest på jobben hver dag. Finnes det flere med samme konseptet, eller har disse folka "monopol" på tjenesten? 0 Siter
Gyda Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Vi brukte det ganske regelmessig en høst/vinter. (Vi bestilte vel hver fredag.) Det fungerte ganske greit, men det var en dyr ordning. Hver vare er litt dyrere enn på f.eks. REMA eller RIMI, og til sammen utgjorde det ganske mye i tillegg til den femtilappen vi betalte for å få det tilkjørt. Den helt klare fordelen med ordningen (i tillegg til at det er praktisk), er at du slipper all impulshandlinga. 0 Siter
fresja Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Tror ikke det finnes noe "Rett Hjem" her i distriktsnorge. Fikk kjørt varer hjem om fredagene i gamle dager, da jeg ikke hadde bil. 0 Siter
Gjest Nebbemor Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Vi brukte det ganske regelmessig en høst/vinter. (Vi bestilte vel hver fredag.) Det fungerte ganske greit, men det var en dyr ordning. Hver vare er litt dyrere enn på f.eks. REMA eller RIMI, og til sammen utgjorde det ganske mye i tillegg til den femtilappen vi betalte for å få det tilkjørt. Den helt klare fordelen med ordningen (i tillegg til at det er praktisk), er at du slipper all impulshandlinga. Hva med kvalitet på frukt og grønnsaker og holdbarhetsdato på andre ting? Du opplevde ikke at de kvittet seg med dårlig frukt/grønt og varer som var 'nesten' gått ut på dato da? Slik at du ikke rakk å bruke det opp før datoen var overskredet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.