tillajo Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 .....from the 10. rugedag: CB: Negativ, men et usynlig skille mellom høyre og venstre side av ruta. Høyre side er svak, svak lyseblå. RFSU: Negativ etter de foreskrevne 5 minutters venting. Etter ca 45 minutter kunne man skimte en VELDIG svak strek. Konklusjon: Jeg har testet for tidlig, men jeg tror dette blir bra (optimist som alltid). Husker det var omtrent slik på det første forsøket mitt også - RFSU slo ut litt tidligere enn CB, og jeg måtte vente litt lenger før streken kom. Men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet litt lenger før jeg får noe sikkert svar *stønn*. Krysser fingre for dere andre ! 0 Siter
afrowoman Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Hei! Dette høres jo kjempespennende ut:-)))) Du ligger en dag bak meg. Igår fikk jeg omtrent samme resultat som deg. Men idag så skimtet jeg et kjempesvakt kryss. Huff er ikke dette forferdelige dager?!?! klem 0 Siter
x-woman Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Hei! Dette høres jo kjempespennende ut:-)))) Du ligger en dag bak meg. Igår fikk jeg omtrent samme resultat som deg. Men idag så skimtet jeg et kjempesvakt kryss. Huff er ikke dette forferdelige dager?!?! klem Så gøy å høre på hvordan dere holder på Gleder meg til neste helg, da er det min tur!!!!!!! * LYKKE TIL * 0 Siter
pluto Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Dette høres lovende ut! Krysser fingre for fortsettelsen... Klem fra 0 Siter
luske Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 DEtte er jo ulidelig spennende å følge med på - jeg kryser alt for deg!!!! klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.