Gå til innhold

Er dette et faresignal?

Anbefalte innlegg

Gjest klikker det for henne?

En veninne av meg er veldig naiv av seg når det gjelder mannfolk. Ekstremt naiv! Hun var sammen med mann på 37 år(hun er 23) i ca 6 måneder og han slo opp. Det er hele to år siden han gjorde det slutt. Etter dette har han gitt henne forhåpninger om at de kan bli sammen igjen. Altså... han kommer til henne og får sex når han vil. Han tar henne aldri ut, de møtes kun i hemmelighet i leiligheten hans for å "pule". Han er der kanksje en time før han drar igjen.

Jeg VET at hun bli utnyttet grovt og at han ser på henne som bare et ligg. Jeg har sagt dette til henne flere ganger men hun vil ikke høre på det. Hun lager seg opp merkelige fantasier om ekteskap med han og hva hun drømmer om. Hun sier at hun elsker han og greier.Hun er nok ikke så smart akkurat, og det vet han eksen hennes om så han forer henne med det hun vil høre(og hun tror på det)

Dette er fælt jeg vet det, men det har skjedd noe i det siste som har bekymret meg litt. Hun har begynt å miste grepet om virkeligheten tror jeg. Hun har begynt å fortelle historier som jeg vet ikke stemmer. For eksempel begynte hun å snakke om at for flere år siden så hun en gjennomsiktig mann(spøkelse) som tittet på henne mens hun skulle sove. Hun sa at hun hadde "glemt" å fortelle meg det. Dette VET jeg ikke stemmer fordi hun er den typen som forteller ALT som skjer henne til alle omtrent. Det er flere slike merkelige historier hun kommer med.

Tror dere jeg overdriver? Eller tror dere hun har begynt å miste begrepet på virkelighet og fantasi? Hun fotrenger jo det faktum at han eksen hennes er en utnyttende jævel. Det virker som hun bruker fantasier for å beskytte seg mot å bli såret. Huff jeg bekymrer meg virkelig for henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105620-er-dette-et-faresignal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jenter lar seg lure til å drasse på en fyr som bare vil pule litt nå og da, i påvente av en framtid med han, er svært vanlig.

Det bør ikke ha noe med usynlige menn å gjøre.

Jeg vet det selvsagt. Mange jenter lar seg utnytte.

Men det virker ikke som hun har helt kontakt med virkeligheten lenger. Hun har begynt å fantasere om ekteskap og barn etc... Og også merkelige historier om spøkelser etc... Hun er ikke slik hun var tidligere. Har kjent henne siden jeg var født.

Jaja...

Gjest quando

Jeg vet det selvsagt. Mange jenter lar seg utnytte.

Men det virker ikke som hun har helt kontakt med virkeligheten lenger. Hun har begynt å fantasere om ekteskap og barn etc... Og også merkelige historier om spøkelser etc... Hun er ikke slik hun var tidligere. Har kjent henne siden jeg var født.

Jaja...

Kan du ikke be henne sette ned foten, og kreve at forholdet til han blir mer formalisert? Hvis ikke, så gidder hun ikke mer...?

...eller er hun like mye interessert i kun sexen, men ikke vil si det rett ut til deg, slik at forventningen om ekteskap blir en slags "unnskyldning" overfor deg?

Jenter er ofte rare slik, de pakker inn ting i drømmer og forventninger overfor omverdenen, mens de i realiteten bare vil pule de også.

Kan du ikke be henne sette ned foten, og kreve at forholdet til han blir mer formalisert? Hvis ikke, så gidder hun ikke mer...?

...eller er hun like mye interessert i kun sexen, men ikke vil si det rett ut til deg, slik at forventningen om ekteskap blir en slags "unnskyldning" overfor deg?

Jenter er ofte rare slik, de pakker inn ting i drømmer og forventninger overfor omverdenen, mens de i realiteten bare vil pule de også.

Hun ble såret i begynnelsen da han bare kom for å ha sex,og prøvde å sette ned foten. Da sa han at han ikke ville bli sammen med henne. Da godtok ho sex igjen. Ho er EKSTREMT tett i nøtta når det gjelder menn som sagt. Hun sluttet å føle seg like såret når hun tenkte på fremtiden de skulle ha sammen sa hun.

Hun har ikke han bare for å pule. Hun gir sex for å få kjærlighet.

Fatter ikke at en voksen mann kan utnytte en ungjente slik uten å ha dårlig samvittighet.

Jaja. Takker for at du tar deg tid til å svare ivertfall:o) Holder nemlig på å bli sprø av hun jenta der. Hun har bare vært en tømmestasjon for eksen i to lange år og fremdeles venter hun. *sukk*

Gjest quando

Hun ble såret i begynnelsen da han bare kom for å ha sex,og prøvde å sette ned foten. Da sa han at han ikke ville bli sammen med henne. Da godtok ho sex igjen. Ho er EKSTREMT tett i nøtta når det gjelder menn som sagt. Hun sluttet å føle seg like såret når hun tenkte på fremtiden de skulle ha sammen sa hun.

Hun har ikke han bare for å pule. Hun gir sex for å få kjærlighet.

Fatter ikke at en voksen mann kan utnytte en ungjente slik uten å ha dårlig samvittighet.

Jaja. Takker for at du tar deg tid til å svare ivertfall:o) Holder nemlig på å bli sprø av hun jenta der. Hun har bare vært en tømmestasjon for eksen i to lange år og fremdeles venter hun. *sukk*

Du fremstiller det som om hun ikke har glede av sexen. Det tror jeg ikke noe på.

Annonse

Du fremstiller det som om hun ikke har glede av sexen. Det tror jeg ikke noe på.

Hvor mye glede kan en ha av sex som er unnagjort på noen få minutter.

Spørsmålet er ikke om hun har glede av sexen eller ikke. Jenta har begynt å fantasere om ting som ikke har rot i virkeligheten i det hele tatt. Hun sitter og forteller historier som ikke har skjedd. Dette gjorde hun ikke før.

Men jeg får vel bare drite i hele greia.

Hvor mye glede kan en ha av sex som er unnagjort på noen få minutter.

Spørsmålet er ikke om hun har glede av sexen eller ikke. Jenta har begynt å fantasere om ting som ikke har rot i virkeligheten i det hele tatt. Hun sitter og forteller historier som ikke har skjedd. Dette gjorde hun ikke før.

Men jeg får vel bare drite i hele greia.

Jeg synes det er bra at du er der for henne selv om du ikke får allverdens støtte her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...