Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk meg en overaskelse da jeg leste 'duellen' i magasinet i Dagbladet i helga.

Der ble det påstått at stor pikk gjerne gir status i vennegjengen.

Heg må ærlig innrømme at den var ny for meg. Ikke vet jeg om kompisene mine har stor pikk eller ikke, og om de hadde det hvorfor i all verden skulle det anngå meg?

Er det virkelig slik at gutter ser opp til kompiser med stor kølle?

Kan dette være grunnen til at jeg har så mange venner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105629-stor-pikk-status-i-vennegjengen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lenge siden

Da jeg var jente i en stor guttegjeng og sammen med en av dem, hendte det at pikken til kjæresten min ble omtalt og "vitset" om. De var da 18-19 år og oppfattet at det var litt status for ham det gjaldt.

Men så var denne lang og fyldig også! :-)

"Ikke vet jeg om kompisene mine har stor pikk eller ikke, og om de hadde det hvorfor i all verden skulle det anngå meg?"

Si meg; smugtitter du/dere ikke når dere står side ved side foran pissoaret?

Nei.

Pleier ikke å pisse sammen med kompiser så veldig ofte heller.

"Ikke vet jeg om kompisene mine har stor pikk eller ikke, og om de hadde det hvorfor i all verden skulle det anngå meg?"

Det er vel oftere at man dusjer sammen etter fellestrening, og da legger man jo av og til merke til andre. Men det er ikke sånn at je etterpå tenker at 'wow, han er litt av en kar som har den pølsa. Tror jeg må spandere en øl på en kompis som han'.

Ulv I Faarikaal

Det må være noe pubertetsgreier, som mye annet av funderinger her. Gutta oppdager etterhvert at det er funksjonen i f m sex som teller. De med en som tar seg godt ut i dusjen vil heller bytte med en som funker når den skal og han vil.

Tar han et isbad, eller står på ski etter beltevogn i 15 grader kaldt, og vips, junior krymper til null på alle.

Ulv I Faarikaal

Jeg må tale for meg selv: jeg er ikke det minste interessert, og har aldri vært det. Sikkert noe pubertetsgreier det og.

Jeg må tale for meg selv: jeg er ikke det minste interessert, og har aldri vært det. Sikkert noe pubertetsgreier det og.

Ok, men hva med alt dette snakket om størrelse da? Det er voksne menn som klager/skryter også.

Selv har jeg selvsagt ikke skjønt noe av dette. Det er fint lite en kan gjøre med størrelsen??

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ok, men hva med alt dette snakket om størrelse da? Det er voksne menn som klager/skryter også.

Selv har jeg selvsagt ikke skjønt noe av dette. Det er fint lite en kan gjøre med størrelsen??

Menn skulle vært mindre opptatt av pikken sin og mer av sin sensuelle intelligens og utvikle teknikk, adferd og kommunikasjon. Først når de kan tilfredsstille damer uten pikk skulle de få lov å bruke den.

Menn skulle vært mindre opptatt av pikken sin og mer av sin sensuelle intelligens og utvikle teknikk, adferd og kommunikasjon. Først når de kan tilfredsstille damer uten pikk skulle de få lov å bruke den.

Makan til tøv.

Du snakker som om du har seksuell kompetanse i verdensklasse og at erkjennelse av at pikken faktisk for mange har noe å si er en uting.

Hehe, kan ikke fatte at man skal se opp til en kompis pga kølla hans. Isåfall må det være noe seriøst feil med de som dyrker den storvokste som sin helt.

For øvrig vet man selvsagt hvem som har stor, liten, osv. I hvert fall vet vi det når det gjelder slapp tilstand.

Vi dusjer jo ofte sammen som en egen liten familie, og da er det ikke til å unngå å se hvem som har hva.

jo altså...

jeg pleier å gå bort å ta på den jeg da, for å se om den virkelig er så stor eller om vedkommende bare står og strekker den...

Ulv I Faarikaal

Makan til tøv.

Du snakker som om du har seksuell kompetanse i verdensklasse og at erkjennelse av at pikken faktisk for mange har noe å si er en uting.

Hvis jeg er fornøyd med meg selv, skal ingen få komme her og komme her ...

Å psyke ned denna gutten er ikke lett.

Janteloven biter ikke på her.

:-)

Hvis jeg er fornøyd med meg selv, skal ingen få komme her og komme her ...

Å psyke ned denna gutten er ikke lett.

Janteloven biter ikke på her.

:-)

Prøvde ikke å psyke deg ned, men det er nå engang sånn at svært mange jenter mener at størrelsen har noe å si, enten det er den ene eller andre veien.

Ingen grunn til å stikke det under en stol.

Man kan være verdensmester med fingre og tunge, men likefullt ber dama etterhvert om pikk. Og da ligger man tynt ann om pikken dama nærmest trygler om ligner en utstrakt pekefinger i lengde og omkrets.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...