Gå til innhold

Lekkasje :(

Anbefalte innlegg

Gjest Plagesmye :(

Hei!

Jeg plages veldig mye med penis i og med at etter jeg har pissa, så må jeg bruke papir for å tørke av penis eller så vil det komme noen dråpet i boxern, som er veldig ubehagelig. Derfor er det ikke så gøy å være på biltur eller hyttetur med venner. Er jo selvsagt flau over det, så hvis vi drikker pils og går ut å pisser i lag, så kan jeg jo ikke begynne å dra med meg en dorull.. Så er det noen som kan hjelpe meg? Hvordan kan jeg få slutt på lekkasjen?

Jeg har nesten samme problemet når jeg kommer nær ei jente. Enda jeg ikke er kåt i det hele tatt, så kommer det gjennomsiktig slim fra penis.. Hva er det? Er det sædveske av et eller annet slag eller? Det er ihvertfall veldig ekkelt og få det i boxern og jeg frykter at det skal skje hvis jeg skal ha samleie med ei.. Er det noen som kan hjelpe meg? Å få slutt på problemene?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105633-lekkasje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meg også :)

jeg husker at jeg hadde samme problemet da jeg var 14. Det var da jeg begynte å onanere. Jeg tørker alltid snoppen etter jeg har vært på do, drar litt i den (omtrent sånn som man melker ei ku) slik at den som ligger inni kommer ut. så tørker jeg lett og det er det. selvfølgelig kan jeg ikke altid gjøre dette, så da gjør jeg det ikke. Først syntes jeg det var litt ubehagelig at det kom noen dråper ut, men du bli vandt med det.

Ang. dette slimet du beskriver når du nærmer deg jenter, ja det er en slags sædaktig væske, som som oftest forekommer under seksuell ophisselse. Når du skal ha samleie med ei en dag, så skal du bare vite at dette er helt normalt. Det er også med å smøre skjeden under samleiet, slik at friksjonen ikke skal bli for stor (hvis man ser bort ifra de som bruker kondom)

Du har ikke noe å bekymre deg for, det er helt naturlig.

Du har kanskje slik væske når du pisser av og til og? dette går vekk etter en kort stund. Grunnen til dette er rett å slett at det er ett steg i modningsprosessen for kroppen, akurratt slik som ståpikk er vanlig å få uten grunn når du sitter på skolen.

Bli trygg på deg selv og kroppen din og kos deg, det er alt jeg kan si. slapp av :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105633-lekkasje/#findComment-614784
Del på andre sider

Gjest Plagesmye :(

jeg husker at jeg hadde samme problemet da jeg var 14. Det var da jeg begynte å onanere. Jeg tørker alltid snoppen etter jeg har vært på do, drar litt i den (omtrent sånn som man melker ei ku) slik at den som ligger inni kommer ut. så tørker jeg lett og det er det. selvfølgelig kan jeg ikke altid gjøre dette, så da gjør jeg det ikke. Først syntes jeg det var litt ubehagelig at det kom noen dråper ut, men du bli vandt med det.

Ang. dette slimet du beskriver når du nærmer deg jenter, ja det er en slags sædaktig væske, som som oftest forekommer under seksuell ophisselse. Når du skal ha samleie med ei en dag, så skal du bare vite at dette er helt normalt. Det er også med å smøre skjeden under samleiet, slik at friksjonen ikke skal bli for stor (hvis man ser bort ifra de som bruker kondom)

Du har ikke noe å bekymre deg for, det er helt naturlig.

Du har kanskje slik væske når du pisser av og til og? dette går vekk etter en kort stund. Grunnen til dette er rett å slett at det er ett steg i modningsprosessen for kroppen, akurratt slik som ståpikk er vanlig å få uten grunn når du sitter på skolen.

Bli trygg på deg selv og kroppen din og kos deg, det er alt jeg kan si. slapp av :)

Takk for svar..

Men er jo 17 år, så jeg er ikke litt gammel til å ha det da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105633-lekkasje/#findComment-616236
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...