oprah Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Heisan, svarer deg her for tråden er så "gammel". Vi var i deres situasjon for noen år siden. Min mann steriliserte seg i 1994. Han reopererte seg i 98, men desverre med dårlig resultat. Vi fikk 50% sjanse til å lykkes dengang. Vi prøvde en ny operasjon året etter for om mulig klare å åpne den andre sædlederen som fremdeles var tett, (ved første reoprasjon ble kun den ene sædlederen åpen.)Heller ikke dette lyktes. Vi reiste til Danmark for prøverørsforsøk, ICSI med muligheter for at vi måtte ta ut spermier operativt. Det slapp han. Spermiene ble "vasket" og kunne brukes til ICSI. Men hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde vi ikke brukt masse penger på reoprasjoner, men heller satset på operativt uttak. Det er et mye mindre inngrep og de får ut bedre spermier, dessuten koster det jo bare litt ekstra. Men skulle reoperasjon lykkes, kan dere jo få så mange barn dere bare vil ;-) og det er det jo kanskje 50% sjanse for. Min manns reoprasjoner kostet 10 000 og 13 000 kroner og begge ble foretatt i Oslo i 98 og 99. Han hadde fått for mye antistoffer i spermiene til tross for at han "bare" hadde vært sterilisert i 4 år. Derfor det dårlige resultatet. En åpen sædleder holder, bare kvaliteten er god. Skal man reoperere seg er det viktig å gjøre det så fort som mulig nettopp fordi desto lengere tid det går fra steriliseringen, desto større er faren for at kroppen vil danne anti-stoffer mot spermiene. Huff - håper dette ble greit forklart og at det stemmer. Det er hvertfall slik jeg har oppfattet det når jeg har snakker med diverse leger. Så kommer det morsomme! Ei nydelig jente født i 01 etter tre forsøk i Danmark og en nydelig gutt født i 02 etter fryseforsøk samme sted. Så lykke til!! Håper dere slipper masse slit. Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105638-globalisten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ich Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Måtte bare si hei tildeg Oprah, så gøy å høre at alt er vel, jeg visste det jo, men nå er det jo snart et år siden pikene mine kom, hva er det for deg? Ni måneder? Livet er deilig nå, men hva skal du si når du spør, har du tenkt på det? "Nei dere lå i en fryser i Danmark i seks måneder mens Mamma og Pappa var i Norge og prøvde å ikke tro på dere - vel ikke det siste kanskje men dog...forteller man om det fjerde egget som også var fint men ble destruert? Forteller man dem at det var tre og ble to? Forteller man at de har vært dypfryst?" HUH! Jeg gruer meg allerede! Hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105638-globalisten/#findComment-618778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
oprah Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Måtte bare si hei tildeg Oprah, så gøy å høre at alt er vel, jeg visste det jo, men nå er det jo snart et år siden pikene mine kom, hva er det for deg? Ni måneder? Livet er deilig nå, men hva skal du si når du spør, har du tenkt på det? "Nei dere lå i en fryser i Danmark i seks måneder mens Mamma og Pappa var i Norge og prøvde å ikke tro på dere - vel ikke det siste kanskje men dog...forteller man om det fjerde egget som også var fint men ble destruert? Forteller man dem at det var tre og ble to? Forteller man at de har vært dypfryst?" HUH! Jeg gruer meg allerede! Hilsener fra Koselig å høre fra deg også! Du har vel travle dager du og. Her forsvinner den ene dagen etter den andre i rekordfart. Men det var jo dette vi lengtet etter!! Ja, hva sier vi til de søte små?? Vi har bestemt oss for å fortelle alt som det er. Vi skal i en reportasje i KK til høsten bl.a. Så hvordan de ble til vil veldig mange mennesker få vite og da nytter det ikke å prøve seg med hemmelighetskremmerier fant vi ut. Får de vite alt mens de er små, håper jeg at de får et naturlig forhold til det. Mange barn blir jo til på denne måten nå. Minstemann på snart 8 mnd. skulle jo vært tvilling også, men tvillingen døde etter kort tid i magen. Men den er med på tidlige UL-bilder og video, så jeg skal også fortelle om den. Jeg føler at alt hører med i historien deres. Jeg har skrevet dagbøker for begge barna fra den dagen jeg visste jeg var gravid med dem. Håper det kan hjelpe dem å forstå. Jeg føler meg egentlig ganske avslappet med det hele, får håpe de også gjør det en dag. Nå nytes hvertfall hver dag til fulle!! Og snart har vi båten på vannet også...Nyter hver dag som to-barns mor jeg! Livet er herlig igjen!! Hils jentene dine! Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105638-globalisten/#findComment-618858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.