SierDuDet Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Kyssing er søl. Utveksling av kroppsvæske på sitt verste. Jeg liker ikke all denne hypinga rundt sex, kyssing, oral, anal, vaginal, osv. Svineri alt sammen. Det viktigste for meg er bare at noen holder rundt meg. 0 Siter
naiv Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Kyssing er søl. Utveksling av kroppsvæske på sitt verste. Jeg liker ikke all denne hypinga rundt sex, kyssing, oral, anal, vaginal, osv. Svineri alt sammen. Det viktigste for meg er bare at noen holder rundt meg. *Klem* :-) 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Kyssing er søl. Utveksling av kroppsvæske på sitt verste. Jeg liker ikke all denne hypinga rundt sex, kyssing, oral, anal, vaginal, osv. Svineri alt sammen. Det viktigste for meg er bare at noen holder rundt meg. *klem og koooz* 0 Siter
carma Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Kyssing og klining er undervurdert! Ingenting er som å kline med en som virkelig kan det ) 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 kyssing er grisete... og altfor oppskrytt... nei, takke seg til å se det på film :-) 0 Siter
naiv Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Jeg er en kysser - og da mener jeg ikke små nuss og suss. 0 Siter
danielk Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 veldig deilig å kline me jenter og deiligere å slikke ei fitte 0 Siter
mysteria Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Kyss.. Humf.. Nei det er bare en avsluttning før vi legger oss med ryggen mot hverandre.. ) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 kyssing er grisete... og altfor oppskrytt... nei, takke seg til å se det på film :-) Mange år siden sist du tungekyssa nå eller, hæ? ;-P 0 Siter
kølle anka Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 kyssing er ganske viktig for meg. selv om det bare er ett lite nuss, noe man i utgangspunktet ikke tenker over, er det ganske viktig. Jeg kjenner bare når jeg ikke har kysset kjæresten på to uker pga. herpes, da har jeg sommerfugler i magen når vi kysser igjen for første gang. hadde ikke klart meg uten! 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Mange år siden sist du tungekyssa nå eller, hæ? ;-P dah... nei for tenk det er ikk det, men jeg har aldri, til min kjæres store fortvilelse, hatt sansen for klining eller kyssing generelt sett... er jo så mye annet man kan bruke tunga til :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Kyssing og klining er undervurdert! Ingenting er som å kline med en som virkelig kan det ) Her kan eg ikkje gjera anna enn å bifalle! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.