Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har selv et barn fra første 'ivf forsøk. Har hatt 1 iVf siden den gang uten resultat. Jeg er iallfall fast bestemt på at jeg vil ha flere barn - jeg synes det er så fantastisk.... men om jeg ville tatt flere IVF forsøk etter 6 forsøk eller gått for adopsjon det vet jeg ikke - jeg vil iallefall prøve noen forsøk til og adopsjon er ikke en fremmed tanke dersom de ikke skulle føre frem - men flere barn vil jeg ha!!

Gjest Adoptant og gammel ivf'er

Jeg hadde nok fortsatt med IVF jeg. Det å gå gravid, kjenne på magen sammen med mannen min og følge dette mirakelet og underet dag for dag det er verdt alt strev for meg!

Hvor mange forsøk skal man slite seg igjennom før man sier at nok er nok?

Jeg synes adopsjon absolutt er et like godt valg som å fortsette med flere forsøk.

Adopterer man har begge like stor glede ved det å vente barn, i morsetning til når man er gravid. Mannen er jo tross alt ikke like gravid som jenta...eller...?

+ at man faktisk er garantert barn når man er blitt godkjent.

Hilsen en som skal adoptere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...