josefin Skrevet 23. november 2000 Skrevet 23. november 2000 Tidligere hadde jeg helt regelmessing mens - på dagen - i åresvis (25 dagers syklus). De siste tre årene har den variert fra 17-28 dager. Betyr dette noe? Jeg er 34 år. 0 Siter
josefin Skrevet 23. november 2000 Forfatter Skrevet 23. november 2000 Tidligere hadde jeg helt regelmessing mens - på dagen - i åresvis (25 dagers syklus). De siste tre årene har den variert fra 17-28 dager. Betyr dette noe? Jeg er 34 år. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 24. november 2000 Skrevet 24. november 2000 Hvis du har mindre enn 21 dager mellom menstruasjonene (første til første dag) tyder det på svikt i eggløsningsfunksjonen. Hvis du ikke ønsker barn betyr det ikke noe, hvis du ellers føler deg frisk. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 24. november 2000 Skrevet 24. november 2000 Hvis du har mindre enn 21 dager mellom menstruasjonene (første til første dag) tyder det på svikt i eggløsningsfunksjonen. Hvis du ikke ønsker barn betyr det ikke noe, hvis du ellers føler deg frisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.