Gå til innhold

Anbefalte innlegg

blåklokke66
Skrevet

Ja nå har jeg testet og et fint kryss kom til syne i testvinduet.

Tusen takk for det fine blå støvet jeg fikk av deg Ketta og dere ande selvfølelig.

Siden Ketta også fikk det til på første forsøk er dette KVALITETS STØV. Jeg sender det herved videre til alle jentene her inne.

Klems....

Videoannonse
Annonse
Gjest har også hatt mine to blå
Skrevet

så flott, jeg vet akkurat hvilken deilig følelse det er for dere nå. Gledelig at det ordner seg.

Skrevet

Hei!

Så moro at det lykkes for deg.

Gratulerer så veldig mye:-)))

Lykke til videre.

KLem.

Skrevet

Oj, så mange gladnyheter det var her, plutselig ! GRATULERER SÅ MYE - og kos deg videre. Dette var moro.

Skrevet

Hei gratulerer! Jeg tar imot støvet og takker. Håper at det kan hjelpe flere her på forumet. Jeg skal teste på lørdag, dag 11, vet det er litt tidlig men klarer ikke vente.

Skrevet

Woooow!!!! Grattis så mye. Lykke til med voksende mage.

Glad for lykkestøvet fra deg, til torsdag er det min testdag.

Nyt dagene fremover,

klem

Skrevet

Masse gratulasjoner til deg, Blåklokke, kos deg med den voksende magen :-)

Klem fra

Skrevet

Hei Blåklokke!

Så flott, da! GRATULERER så mye!!

Nå må du bare nyte tida du har framfor deg!

Klem fra

Skrevet

Hei på deg igjen!

Så flott at støvet kom fram! GRATULERER SÅ MYE! Det var gøy å høre. Gleder meg på dine vegner og håper alt går greit videre.

Lykke til. Håper vi får høre fra deg igjen om forskjellige tanker og slikt.

Ha en fin dag!

Klem Ketta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...