Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest farao

Naturen har gitt meg en ganske normal penis, men en stor pung/store testikler(som to store egg). Den forrige kjæresten min syntes at dette var flott/kjempesexy, mens min nåværende kjæreste synes det ser litt rart ut(hun sier det ikke rett ut, men det virker i hvert fall som hun mener det). Hva synes egentlig de kvinnelige leserne ?

farao

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105862-stor-pung-store-testikler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt rått!!!

Helt enig med Soleil !

En MANN skal ha skikkelige bjeller ! Selv om det ikke betyr så mye under selve akten, er det en skikkkelig

turn-on med to digre steiner som henger flott mellom mannebein. Selv synes jeg dette er mer opphissende en stor penis.

Trine

Annonse

Du og jeg hadde visst vært perfect match!*L*

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1635278

Har aldri nektet på det!

Hadde vi vært single så ville jeg prøvd meg! :) Har sagt jeg liker litt bamsete fyrer og jeg, så..

Og de pølsene dine høres veldig sikl-bare ut :)

Pappa Bjørn

Har aldri nektet på det!

Hadde vi vært single så ville jeg prøvd meg! :) Har sagt jeg liker litt bamsete fyrer og jeg, så..

Og de pølsene dine høres veldig sikl-bare ut :)

Det tar jeg som et stort kompliment!*L* Men du får ta i betraktning at første året kona og jeg var sammen la hun på seg 13 kilo. Hun fikk seg en hardt kokkelerende kjæreste som ville stelle pent med henne hele tiden. Så kanskje du burde være glad det ikke ble sånn siden du fort kunne bli ei skikkelig budeie i stedet for en smekker flott frøken.:-))

Ikke det, jeg synes kona mi er flott, og enda bedre, datteren vår blir mere og mere like henne for hver dag som går. Derfor er jeg dobbelt så stolt om dagen.*S*

Gjest ikke undertegnet

Helt enig med Soleil !

En MANN skal ha skikkelige bjeller ! Selv om det ikke betyr så mye under selve akten, er det en skikkkelig

turn-on med to digre steiner som henger flott mellom mannebein. Selv synes jeg dette er mer opphissende en stor penis.

Trine

Takk for svaret !

Vil bare bemerke at jeg ikke sa at jeg hadde en liten penis,tvertimot, men det er bare det at ballene er uforholdsmessig mye større sammenlignet med gjennomsnittet enn det lemmet er.(de henger langt nedenfor lemmet og er av og til ganske upraktiske, sport. mm)

farao

Det tar jeg som et stort kompliment!*L* Men du får ta i betraktning at første året kona og jeg var sammen la hun på seg 13 kilo. Hun fikk seg en hardt kokkelerende kjæreste som ville stelle pent med henne hele tiden. Så kanskje du burde være glad det ikke ble sånn siden du fort kunne bli ei skikkelig budeie i stedet for en smekker flott frøken.:-))

Ikke det, jeg synes kona mi er flott, og enda bedre, datteren vår blir mere og mere like henne for hver dag som går. Derfor er jeg dobbelt så stolt om dagen.*S*

Hvem har sagt jeg er en smekker flott frøken?

Hehe :)

Fort gjort å få litt kjæreste-tillegg, ja :)

Hei farao,

Selv synes jeg det er det samme om ballene er store eller små, men jeg lurer på en ting: Har testiklene dine alltid vært så store ? I motsatt fall bør du få en lege til å sjekke dem !

MVH smile2you

De har alltid vært veldig store/hengt veldig lavt. Bedriftslegen spurte om akkurat det samme da hun undersøkte dem for ca. 1 år siden, så det er nok ikke noe galt med dem.

farao

Gjest farao

De har alltid vært veldig store/hengt veldig lavt. Bedriftslegen spurte om akkurat det samme da hun undersøkte dem for ca. 1 år siden, så det er nok ikke noe galt med dem.

farao

Beklager smil2you! Må ha trykket på et eller annet galt siden det forrige innlegget mitt står med ditt nick/ signatur ????? Jeg får unnskylde meg med at jeg er ny her !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...