Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er det ikke mer å lure på. Testen er blankt negativ, og nå ser det ut som mens'en er igang.

Så nå blir det ny Danmarkstur i august eller september. Håper vi kan få med oss barnevakt til Tulla (bestemor/bestefar), og leie feriehus der nede. Da blir det en skikkelig kosetur. Må bare innrømme at vi savnet henne fælt sist.

Jeg trodde det skulle føles verre med de dårlige nyhetene, men det føles helt OK. Vi har jo betalt for 3 forsøk, så da har vi fortsatt noen muligheter. I dag skal jeg kjøpe meg en flaske Ouzo og kose meg med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106045-game-over-her-ogs%C3%A5-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Så trist at det skulle gå den veien, da.

Synes du er flink som klarer å se framover til neste forsøk allerede nå -

i mellomtiden må du nyte sommmeren og bare kose deg, så blir resultatet noe helt annet etter neste forsøk, skal du se..

God sommer!

Hilsen

Nei, og nei. Dette var ikke svaret jeg hadde lyst å høre. Jeg sendte nok det blå støvet for sent ! Hvilken dag har du testet på ?? ( hvor mange dager etter innsettning?)

Gode klemmer....

I dag er 13. dag etter innsetting, så det er ikke noe mer å håpe på. Og mensen har kommet skikkelig nå.

Hei tillajo!

Så synd at det ikke gikk da!! Jeg hadde det på samme måte som deg etter 1. søskenforsøk (ikke frys) - det var helt greit liksom - etter noen få tårer. Du skal bare se det ordner seg for oss om ikke så mange måneder - kos deg med tulla og ozoen!!!

stor trøsteklem fra

Annonse

Hei tillajo!

Så synd at det ikke gikk da!! Jeg hadde det på samme måte som deg etter 1. søskenforsøk (ikke frys) - det var helt greit liksom - etter noen få tårer. Du skal bare se det ordner seg for oss om ikke så mange måneder - kos deg med tulla og ozoen!!!

stor trøsteklem fra

Det ordner seg alltid for snille jenter, vet du *s*.

Jeg tenker slik, at i teorien ville det være perfekt med aldersforskjell på 2 år og 3 mnd - slik det ville blitt hvis det hadde lyktes nå. Men for noen barn, er ikke det perfekt likevel. Så jeg regner med at skjebnen eller noen andre gode makter har funnet ut at det var bedre at vi ventet noen måneder - av en eller annen grunn. Den gangen jeg aborterte, syntes jeg jo det var helt forferdelig. Men i ettertid ser jeg jo at det var vel verdt å vente noen måneder for å få akkurat den ungen vi fikk.

Så nå får vi bare vente på at det perfekte øyeblikk skal komme. I mellomtiden koser jeg meg skikkelig med Tulla vår, og det er ikke så verst det heller.

Lykke til med forsøket ditt i sommer !

Klem

Å nei, ikke du også. Hadde håpet jeg skulle slippe å trøste deg i dag.....

Kjempeleit tillajo. Det var beundringsverdig at du klarte å sende meg så mange go`ord i går når du visste det hadde gått galt med deg. Stå på videre og behold det flotte pågangsmotet ditt.

Håper du får en flott sommer med mange vin/ ouzo kvelder.

PS!

Bestilte oss tur til syden i dag, reiser om en uke. Vi tar det som terapi for kropp og sjel og er fit for fight etter sommeren til nytt forsøk. Vi får følge hverandre da og da SKAL vi ha to blå.

mange klemmer fra

Å nei, ikke du også. Hadde håpet jeg skulle slippe å trøste deg i dag.....

Kjempeleit tillajo. Det var beundringsverdig at du klarte å sende meg så mange go`ord i går når du visste det hadde gått galt med deg. Stå på videre og behold det flotte pågangsmotet ditt.

Håper du får en flott sommer med mange vin/ ouzo kvelder.

PS!

Bestilte oss tur til syden i dag, reiser om en uke. Vi tar det som terapi for kropp og sjel og er fit for fight etter sommeren til nytt forsøk. Vi får følge hverandre da og da SKAL vi ha to blå.

mange klemmer fra

Takk skal du ha ! Det hørtes fint ut med den sydenturen. Jeg tenker det er akkurat det som skal til.

Vi får følges videre !

Klem

Annonse

Det var leit å høre, nå må du drikke og kose deg masse - Danmark er deilig om sommeren, og da blir alt så bra skal du se!

Har du forresten noen nyheter om krepsen30(?)?

Stor klem fra

det var virkelig leit. Imponerende takling av det hele! Stå på og god sommer :)

Gjest cecil1

Uffda Tillajo.

Har fulgt med deg på sidelinja, og ser at forsøket ditt dessverre ikke gikk.... Neste forsøk går det helt sikkert bra :-)), alle gode ting er 2 vet du...

Regner med selv og ta mitt andre søskenforsøk snart (har tatt et søskenforsøk men vært passiv her - regner med å være her mer framover. Og jeg som sa at jeg IKKE skulle ha flere forsøk når jeg ikke lykkes med nedfrosne i høst *s* Det holdt til over nyttår, da hadde jeg kommet på bedre tanker).

Neste gang lykke vi, På første forsøk så ble vi gravide men mistet begge to. På andre forsøk fikk vi ei tulle, og nå på 2 søskenforsøk kommer det HELT SIKKERT til å gå bra......

Kos deg med tulla di så i mellomtida, og kos deg med Ouzo.

Klem

Uffda Tillajo.

Har fulgt med deg på sidelinja, og ser at forsøket ditt dessverre ikke gikk.... Neste forsøk går det helt sikkert bra :-)), alle gode ting er 2 vet du...

Regner med selv og ta mitt andre søskenforsøk snart (har tatt et søskenforsøk men vært passiv her - regner med å være her mer framover. Og jeg som sa at jeg IKKE skulle ha flere forsøk når jeg ikke lykkes med nedfrosne i høst *s* Det holdt til over nyttår, da hadde jeg kommet på bedre tanker).

Neste gang lykke vi, På første forsøk så ble vi gravide men mistet begge to. På andre forsøk fikk vi ei tulle, og nå på 2 søskenforsøk kommer det HELT SIKKERT til å gå bra......

Kos deg med tulla di så i mellomtida, og kos deg med Ouzo.

Klem

Så koselig å se deg igjen ! :o) Så du holder på du også, da. Jeg pleier visst å følge deg i ett og alt, så jeg håper inderlig det går bra på deres neste. Da følger jeg etter, vet du ;o). Du får skrive litt her om hvordan det går.

Klem

Det var leit å høre, nå må du drikke og kose deg masse - Danmark er deilig om sommeren, og da blir alt så bra skal du se!

Har du forresten noen nyheter om krepsen30(?)?

Stor klem fra

Takk skal du ha. Nei, jeg vet ikke noe om Krepsen30. Hvordan går det med dere ? Regner med det er travle dager i heimen ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...