Gjest Hjelpemeg.... Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Skal være fadder i barnedåp om to uker til et vennepar. Hva skal jeg kjøpe i dåpsgave??? Det er en liten gutt. Hvor mye penger er det normalt å bruke på slikt? Det er min første gang.... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Min datter var fadder for sønnen til sin kusine. Vi kjøpte ett anheng i gull og kjede til ham. Fra resten av familien, (meg, mann og sønn), fikk han Karius og Baktus sett. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Gavetips: medlemskap i Obos etc, epletre til å plante i hagen, sølje til barnebunad, kniv til barnebunad bøker (store eventyrbøker, sangbøker, bibelhistoriebok) Kjøp en varig gave, hvor mye du legger i den kommer jo an på økonomien din.. 500,-? 0 Siter
Gjest Hjelpemeg.... Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Gavetips: medlemskap i Obos etc, epletre til å plante i hagen, sølje til barnebunad, kniv til barnebunad bøker (store eventyrbøker, sangbøker, bibelhistoriebok) Kjøp en varig gave, hvor mye du legger i den kommer jo an på økonomien din.. 500,-? Det med barnesangbok var jo kjempelurt! Foreldrene kommer til å kjøpe gullsmykke og ordne bankkonto...Takk for svar! Skal se på bokhandleren i morgen 0 Siter
Gjest raklerakel Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Asbjønsen og Moes samlede verker, er en flott gave, syns jeg:) Kjøpte den nå netopp 16.mai og lurer på om de kostet 400-500.- totalt. Dette var til nevøen min som ble døpt 18.mai. Han fikk i tillegg en sangbok:) Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest egentlig Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Det med barnesangbok var jo kjempelurt! Foreldrene kommer til å kjøpe gullsmykke og ordne bankkonto...Takk for svar! Skal se på bokhandleren i morgen Det er en koselig presang! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Jentungen fikk masse fint i sølv. Det har vi brukt til andre i gave også. Det er så mye fint til en 2-300 kroner som sparebøsser, rammer, boks til første melketann, rør til dåpsattest, smykkeskrin............. Masse å velge i. Kjempefine gaver som med gravering blir et varig minne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.