Gå til innhold

møte til uka

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

ble oppringt av psyken på psykehuset i dag. skal i møte i begynnelsen av neste uke.

var visst endel som skulle diskuteres, og kommunen skull einn i bildet.

Ble litt redd jeg.

De var visst bekymret, for de hadde forstått det av papirene de hadde fått at jeg var helt på bærtur igjen.

Begynner å tvile på om jeg får innleggelse i det hele tatt, hørtes ut som om de ville diskutere et annet opplegg.

kanskje jeg må bo på et senter en stund??

har fått angst igjen og nå. sliter no j....

har jo ingen piller hjemme heller. skulle nok hatt litt zoloft og truxal ja.. kanskje var ikke prosjektet mitt så lurt likevel....

synes det er mye styr for tida jeg.

sukk. håper jeg snart får meg tak over hodet også..

klemz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106336-m%C3%B8te-til-uka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

Hmm.... Hva er det som "feiler" deg da? Jeg mener, hva skal du legges inn for?

Mvh

vet ikke jeg.. er visst bipolar, noen mener jeg har bpd også, andre igjen mner jeg har ptsd. + sf( bulimi)

livet mitt er bare et eneste rot.

dissosierer mye, er konstant sliten og trett, får blodtrykksfall osv..

+ at jeg for tiden ikke har tak over hodet... og har akkurat bedt bestekameraten min pelle seg ut av livet mitt..

tar overdoser, nekter å ta medisinen, for jeg mener det er galt, ihvertfall en stor del av meg mener det.

iflg tester som ble gjort forrige gang er jeg også unnvikende og avhengig.

da jeg sist snakket med psyken sa han at jeg begynte å bli paranoid...

men har roet seg litt nå, har bare ligget under dyna de siste to ukene. ellers blir jeg gal i hodet.

har vært inne to ganger før, en i fjor og en tidligere i år. har bare vært hjemme halvannen mnd.

jeg blir bare verre.

ble skikkelig psyk første gang da jeg var 16. siden det har snøballen rulla. før det var jeg bare ustabil da...

glemte å si selvskading..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106336-m%C3%B8te-til-uka/#findComment-622425
Del på andre sider

Gjest twisted83

vet ikke jeg.. er visst bipolar, noen mener jeg har bpd også, andre igjen mner jeg har ptsd. + sf( bulimi)

+ at jeg for tiden ikke har tak over hodet... og har akkurat bedt bestekameraten min pelle seg ut av livet mitt..

tar overdoser, nekter å ta medisinen, for jeg mener det er galt, ihvertfall en stor del av meg mener det.

men har roet seg litt nå, har bare ligget under dyna de siste to ukene. ellers blir jeg gal i hodet.

har vært inne to ganger før, en i fjor og en tidligere i år. har bare vært hjemme halvannen mnd.

jeg blir bare verre.

ble skikkelig psyk første gang da jeg var 16. siden det har snøballen rulla. før det var jeg bare ustabil da...

Oj.... dette var ikke småtterier! Har du venner/foreldre/andre som støtter deg? Utenom helsepersonal mener jeg? Håper det. Håper også at du klarer å komme deg videre. Hva er forresten ptsd og bpd?

*Styrkeklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106336-m%C3%B8te-til-uka/#findComment-628789
Del på andre sider

jeg blir bare verre.

Hva veier du? Og hvor høy er du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106336-m%C3%B8te-til-uka/#findComment-628796
Del på andre sider

Annonse

168 og 62 kg.

feit, feit , feit!!!

Hørtes helt ut som idealvekt, det...i forhold til høyden. Du er garantert ikke feit, ihvertfall. Men det kan høres ut som om du har endel problemer i forhold til å godta deg selv og kroppen din.

Har hørt at noen spøker om at folk i modell og motebransjen, de som lager moten og ansetter modeller til å reklamere for moten, at de har homofile tendenser, og at de derfor velger ut skinnmagre modeller, fordi de magre jentene likner på gutter.:)

Visste du forresten, at dersom Barbiedokken hadde vært anatomisk korrekt, så ville hun hatt en høyde på 2m og 10cm?:)

Så motebransjen har manges psykiske helse på samvittigheten, fordi de hele tiden kjører fram dette idealbildet med sykelig magre modeller.

Som vanlig menn ikke engang liker, de fleste menn setter pris på kurver og fasong. Men dette er for såvidt heller ikke noe poeng, at man skal være fin for andre enn seg selv.

Mener ikke å spøke om eller gjøre narr av problemet ditt, som for deg er helt reellt, men du må snakke mere med behandleren din, om forholdet du har til kroppen din, og mat. Og det finnes behandling for spiseforstyrrelser, det kan du få henvisning til.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106336-m%C3%B8te-til-uka/#findComment-630236
Del på andre sider

Gjest twisted83

jeg blir bare verre.

lille venn...... går det bra?? ble litt bekymret for deg jeg....

*klem* fra en som ønsker deg alt godt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106336-m%C3%B8te-til-uka/#findComment-632700
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...