gluntn Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg er litt forvirret akkurat nå... som så mange andre her i landet. Jeg og samboeren har vært sammen i 2.5 år nå... og ikke hatt det helt lett den siste tiden... av forskjellige årsaker. Nå gikk hun vel langt i mine øyne... ved at hun apsolutt måtte ut på byen 16mai til tross for at vi har dritdårlig råd. Så hun dro ut alene, noe hun har gjort noen ganger det siste halvåret fordi "hun klarer ikke bare være hjemme" (tar fag men går ikke på skole og har ingen jobb) mens jeg sitter hjemme og "sparer" for å kunne betale regningene. Så vkner jeg 17mai med at hun ikke er hjemme. Ringer henne og hun er fremdeles på naschpiel med et fremmed par. De har bare sittet å pratet... helt til jeg ringte. Jeg henter henne og er ikke spesielt blid... da jeg ble litt redd for hvor hun var. Har aldrig gjort dette før. Vi drar ut sammen 17mai også, selv om jeg ikke er helt blid på henne for kvelden før. Vi har det kjempemorro... helt til vi kommer ut. Lang historie kort: det endte med at vi dro hjem hver for oss.... vel jeg dro hjem... hun ikke. Det fant jeg ut da jeg våknet... kl 9:30 på søndag Ringte som gal etter henne... klokka ble faen meg 13:00 før jeg omsider fikk tak i henne. Da var jeg på nippet å ringe politiet. Hun hadde funnet nokk et naschpiel... med fremmede folk. Og overnattet denne gangen. Dette falt absolutt ikke i god jord hos meg... at hun stikker av og overnatter hos fremmede?? Gutter tilogmed?? Jada det var to jenter der og¨å, men hallo?? Vi er forlovet!! Selv om det var på gjesteværelset alene. Jeg var skikkeli sint, redd og såret. Vi har snakket en del... og vi elsker hverandre. Hun "skjønner" jeg er sint. Hun hadde ALDRI toleret liknende fra min side. Det innrømmer hun også. Så kommer vi frem til det forleden at vi skal holde sammen. Vi vil prøve... Jeg skal prøve å gjøre mer slik hun vil og jeg håper hun også gjør det samme for meg. I kveld skulle vi se på Tv og kose oss med et par pils. Så sitter hun å taster sms... og plutselig nekter hun meg å fortelle med hvem. Ulikt henne. Jeg skjønner hun holder noe hemmelig og maser for å få det ut. Hun har klint med dama til han fyrn på 16mai!! Tungeklint... mens han satt å så på. Ingenting annet hevder hun. Jeg blir provosert... for det første er det ikke akseptabelt. Klining er klining... hun kunne nesten like godt ha gjort det med en fyr. Jeg karrer meg opp og hun bare "later som ingenting"... at det bare var for morro skyld. Så taster hun videre!! Jeg blir forbannet og napper tlefonen ifra henne. Hun fyrer seg og vil ikke at jeg skal lese hva hun har skrevet, men jeg leser alikevel "..kunne tenkt meg å prøve med deg igjen... " står det. Hva faen? Er hu lesbisk eller? Neida, det er bare tull sier hun. Jeg klikker egentlig... og knuser mobilen i gulvet... Vet ikke helt hva jeg føler nå... er lei meg... men samtidig så sinnsykt forbanna. Hun har holdt dette skjult fordi hun regnet med jeg ikke ville like det og nå er hun sint på meg fordi jeg skrotet mobilen... Jeg skulle kanskje juble?? Uante muligheter med ei jente som er åpen for pikesex??? Overreagerer jeg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gu2 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hei... nei kjære vene du overreagerer ikke... det er vondt når man havner oppi noe sånt med den man er glad i. og det verste er når man er usikker eller ikke helt kan stole på... er du sikker ho skrev med den jenta da? virker som på meg at dere trenger en lang og ærlig prat! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-620607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gluntn Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 hei... nei kjære vene du overreagerer ikke... det er vondt når man havner oppi noe sånt med den man er glad i. og det verste er når man er usikker eller ikke helt kan stole på... er du sikker ho skrev med den jenta da? virker som på meg at dere trenger en lang og ærlig prat! Ja hun skrev med henne... men hun sier det bare var tull... Men hun HAR tungeklint med henne... og nå sitter hun og "tuller" med henne om det... Hva om jeg "tulleklinte" med en fyr (ikke at jeg har lyst til det men som et eksempel)?? Da hadde jeg jo vært homo tvært!! Og hva hadde hun sagt til det?? haha?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-620619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gu2 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Ja hun skrev med henne... men hun sier det bare var tull... Men hun HAR tungeklint med henne... og nå sitter hun og "tuller" med henne om det... Hva om jeg "tulleklinte" med en fyr (ikke at jeg har lyst til det men som et eksempel)?? Da hadde jeg jo vært homo tvært!! Og hva hadde hun sagt til det?? haha?? vet det er mange jenter som kliner i fylla... men det er jo da kanskje like vanlig å skrive mld om det etterpå.. mulig jeg er litt treig i toppen nå.. men er de gode venniner eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-620634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gu2 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 vet det er mange jenter som kliner i fylla... men det er jo da kanskje like vanlig å skrive mld om det etterpå.. mulig jeg er litt treig i toppen nå.. men er de gode venniner eller? mente at det IKKE var vcanlig å skrive mld om det etterpå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-620641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Du overreagerer når du knuser en død gjenstand, men jeg ville ikke stolt på den jenta der. Kast henne ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-620756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg syns du har all mulig grunn til å reagere. For meg ville det ikke vært aktuelt å godta at min kjære var utro mot meg i det hele tatt (og jeg regner det som å være utro om han kliner med noen andre også). En annen ting hadde vært om det er greit for deg så klart, men hadde det vært greit, så hadde hun vel heller ikke prøvd å skjule det for deg først. Det var kanskje dumt av deg å ødelegge mobilen, men jeg må si at jeg godt skjønner frustrasjonen din. Lykke til videre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-620829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Om du vil ha et monogamt forhold virker ikke hun som den du skal satse på. Jeg hadde aldri godtatt at typen min hadde klint med en annen gutt eller oppført seg på denne måten. Spørsmålet er om du kan stole på henne. Det er vel det viktigeste i et forhold. Og sier hun at hun ikke hadde akseptert slik oppførsel fra deg (men hun gjør slikt selv) da er det en dobbeltmoral som ikke er helt bra. Hva med samlivsrådgivning? Vet hun egentlig hva hun vil? Umoden? Jeg vet selvsagt ikken nok til å være for bastant i mine meninger her inne. Men samlivsrådgivning er nok et bra tips om dere har tenkt på å gifte dere senere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-620879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg synes ikke du overreagerte. Det er mye mulig at det er sant at hun ikke mener noe særlig med det. En annen ting er at hun fortsetter etter at du har tatt henne "på fersken" og dere har snakket om det. I de tilfellene hvor slike ting skjer mangler det kanskje spenning i forholdet. Hos dere er den første forelskelsen i ferd med å gå over, dere har dårlig råd og livet kan være litt kjedelig iblant. Hverdagen har tatt dere igjen. Da er det lett for at den ene søker ut mot noe mer spennende. Det er nok sant at hun elsker deg fremdeles. Problemet som jeg ser det her er at dere har snakket om det og hun fortsetter å søke ut. Hun har liksom ikke prøvd engang. Det viser at du ikke kan stole på henne. Det er det du må ta opp med henne. Å kunne stole på hverandre når dere går ut hver for dere, som med alt ellers i ett forhold, er alfa og omega synes jeg. Blir dere enige om at dere kan treffe andre så er det greit, men begge må føle det sånn. Hun ville jo ikke likt at du gjorde det samme. Noe skurrer her. Snakk med henne igjen, om hun ikke vil fortsette som før 16. mai bør du vurdere om du skal tolerere dette og håpe at det går over eller om dere skal flytte hver for dere for en stund. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-620894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gluntn Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Du overreagerer når du knuser en død gjenstand, men jeg ville ikke stolt på den jenta der. Kast henne ut. Ja jeg skjønner jo det... ble bare så sinnsykt forbanna akkurat der og da. Hun satt liksom og var sur fordi jeg leste meldinga hun satt og skrev med hun andre lesba og forlangte den tilbake.... Vel hun fikk den jo til slutt da... :| 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-621059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gluntn Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Takk for alle innlegg Det er absolutt ikke noe hun ville goddtatt fra meg, men hun mener liksom det er vanlig og ingenting å blåse opp fordi de er jenter og hun andre var pen. duh... Vi er liksom i midten av 20 årene begge to. Jeg har hele tiden sagt at jeg forventer av henne det samme som hun forventer av meg. Det er ikke første gang hun gjør et egoistisk sprell som hun ikke ville tolerert fra min side... jeg er lei av denne dritten hele tida. Lei av å krangle, lei av å være sint på henne. Vil jo bare ha det fint... Men jeg klarer ikke bare se igjennom fingrene hele tiden og drite i det. Hva blir det neste? "Ja jeg knulla han fyrn men jeg var drita og så var han jo så pen, så da gjør det ingenting..."??? Ja vi er vel kommet altfor langt utfor løypa... for mye krangel og sure miner... og det er ikke bare hennes skyld. Tror jeg vil over på et nytt kapittel i livet mitt. Dette er over.... selv om det nok blir tungt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-621065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gluntn Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 vet det er mange jenter som kliner i fylla... men det er jo da kanskje like vanlig å skrive mld om det etterpå.. mulig jeg er litt treig i toppen nå.. men er de gode venniner eller? De er ikke venninner... det skjedde første kvelden de møttes... hvet ikke hva de pratet om, men typen til hu andre "hadde aldri sett to jenter kline før" så da satte de igang. Mens jeg ligger hjemme og sover... Jeg har kanskje ikke tatt SÅ på vei om jeg hadde vært der... og hun i det minste hadde spurt hva jeg ville synes om det... tviler uansett på at jeg ville latt dem gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-621068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hebse Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Slik hun har oppført seg, så virker det ikke som hun respekterer deg i det hele tatt. Forstår at du elsker henne og er forlovet. Men at hun har prøvd å holde det skjult for deg - så kommer hun nok til å fortsette. Høres drastisk ut, men jeg synes at du burde tenke deg veldig nøye om nå. Er dette noe du vil fortsette å oppleve ? Tror du at hun kommer til å forandre seg ? Hva er grunnen til at hun i det hele tatt, er med fremmede mennesker på nachspiel og kliner med andre ( uansett kjønn !!! ) og ikke tar hensyn til at hun faktisk har en kjæreste. Hvis jeg skulle ha gått ut eller på noe så inkluderer jeg kjæresten min,uansett.Det er jo han jeg er sammen med og da skal jeg ikke være "utro" og oppføre meg som om jeg er single. X`n hans gjorde faktisk som forloveden din, hun gikk ut hele tiden uten ham og gikk på nachspiel og brydde seg ikke om at han sa at han ikke likte det og var bekymret for henne og hva hun gjorde når hun ikke var med ham. Det er respektløst ! Dessverre så høres ikke forholdet ditt så lovende ut. Gjør noe med det før du kommer til å bli såret på det verste, hvis du skjønner hva jeg mener. Du fortjener ikke denne behandlingen. Hvis hun virkelig elsker deg så hadde hun respektert at du ikke likte oppførselen og faktisk vært interessert i å ha deg med på ting som dere skal oppleve sammen. Såklart, så må dere ha noe privatliv og gjøre ting fra hverandre. Men ikke slike ting. Hvis hun må oppleve ting som man gjør når man er single, så er det kanskje et tegn på at hun føler seg skikkelig tilfredsstilt i et forhold og har behov for å utforske andre ting. Hun er kanskje ikke klar for noe monogamt allikevel men hun vet ikke helt hva hun skal gjøre siden hun har følelser for deg, men det er noe annet som lokker. Hun kan ikke ha både i pose og sekk. Det vil alltid være noe man må ofre. Og jeg synes du høres ut som en normal og rimelig fyr, og hun vet dessverre ikke hva hun har. Hun kommer til å angre om det blir slutt mellom dere. Da kommer det til å gå opp for henne hvor godt hun egentlig hadde det og det ikke var verdt å miste et snill kjæreste for å utforske ting på egenhånd. Hvis det er noe hun lurer eller fantasere om så burde hun ta det opp med deg, og kanskje du ikke har noe i mot å være med på det. Enn å gå bak ryggen din. Tenk på deg selv ! Det er du som kommer til å ha det vondt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-621831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Tja... Alle har forskjllig syn på dette med jentekos, men har dere ikke diskutert dette på forhånd synes jeg hun gikk for langt.. Jeg rota med en jente da jeg var på vorspiel hos en kamerat (var riktignok dritings), og samboern min reagerte ikke noe på det. Men for noen år siden ønsket jeg å prøve med en jente, og det synes han var greit og det ente opp med at han ble med.. : ) Han VET 100% sikekrt at jeg ikke kan få følelser for jenter, det går kun på sex, så han ser det ikke som en trussel. Han ser ikke på det som utroskap (selv om jeg ikke pleier å rote med jenter). men dette har vi snakekt om på forhånd, noe som ikke har skjedd i deres tilfelle. Men synes ikke du bør være sjalu fordi hun øsnker å utforske andre sider av seg selv... Det kan virke positivt inn på forholdet deres, som det gjrode på våres. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-623128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner... Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg kjenner meg litt igjen i dette. Tror ikke jeg ville klikka pga at hun hadde klint med ei anna dame... men jeg skjønner at du gjorde det, pga omstendighetene rundt, og at du hadde en jævlig mistanke som hadde bygga seg opp. Da skulle det nok ikke mye til. Men i ettertid er det jo dumt at du vraka mobilen. Men gjort er gjort... Men i alle fall, jeg skjønner godt at du er pissed, uansett. Det verste er vel at du er holdt uttafor såpass. Det er vel det som ville gjort meg sintest. Og ikke minst at jeg ville tvilt på om hun elsket meg eller var forelska i meg, siden hun holder på sånn. Ville nok følt meg oversett, tråkka på, frustrert og trist. Sånn jeg gjør nå, pga litt liknende situasjon. Men jeg vet at min jente (eller min ex, vanskelig det her) ikke elsker meg. Kanskje gjorde hun aldri det. Og det gjør det jo på en måte litt lettere å gi slipp, selv om jeg er trist som faen fortsatt. Men har dere planlagt noe om framtiden? Kan du stole på henne framover? Ser du for deg dere som par om mange år? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-623246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjønner... Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ja hun skrev med henne... men hun sier det bare var tull... Men hun HAR tungeklint med henne... og nå sitter hun og "tuller" med henne om det... Hva om jeg "tulleklinte" med en fyr (ikke at jeg har lyst til det men som et eksempel)?? Da hadde jeg jo vært homo tvært!! Og hva hadde hun sagt til det?? haha?? Det der er så ekstra sårende. Når hun flirer og tuller med det, samtidig som hun vet at det som hendte sårer deg så sinnsykt og gjør det så sint. Hun har nok ikke respekt for deg. I alle fall ikke nok til å behandler deg ok. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-623266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlepungen Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Takk for alle innlegg Det er absolutt ikke noe hun ville goddtatt fra meg, men hun mener liksom det er vanlig og ingenting å blåse opp fordi de er jenter og hun andre var pen. duh... Vi er liksom i midten av 20 årene begge to. Jeg har hele tiden sagt at jeg forventer av henne det samme som hun forventer av meg. Det er ikke første gang hun gjør et egoistisk sprell som hun ikke ville tolerert fra min side... jeg er lei av denne dritten hele tida. Lei av å krangle, lei av å være sint på henne. Vil jo bare ha det fint... Men jeg klarer ikke bare se igjennom fingrene hele tiden og drite i det. Hva blir det neste? "Ja jeg knulla han fyrn men jeg var drita og så var han jo så pen, så da gjør det ingenting..."??? Ja vi er vel kommet altfor langt utfor løypa... for mye krangel og sure miner... og det er ikke bare hennes skyld. Tror jeg vil over på et nytt kapittel i livet mitt. Dette er over.... selv om det nok blir tungt... Lykke til. Håper du får den respekt du fortjener i fremtiden enten det er fra denne jenten du har fortalt om eller fra neste kjæreste... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106356-jentekos-s%C3%A5rende/#findComment-623750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.