Gå til innhold

Hva er det med oss menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Muskelberget

Angrer du når du får orgasme? Hmmm...

Ikke godt å si. Tror kanskje ikke at dette er et normalt mannelig problem.

Ikke akkurat angrer...

Men en sånn rar "følelse" de første 5 min. etter orgasme. Vet ikke helt hva det er. Kameratene mine får oxo sånn.

Ikke akkurat angrer...

Men en sånn rar "følelse" de første 5 min. etter orgasme. Vet ikke helt hva det er. Kameratene mine får oxo sånn.

Den rare følelsen betyr at du tenker.

Den eneste gangen iløpet av et døgn som gutten tenker klart er nettopp iløpet av disse 5 minuttene.

Ingen viktige avgjørelser bør tas av en gutt utenom disse i 5 minuttene.

Muskelberget

Den rare følelsen betyr at du tenker.

Den eneste gangen iløpet av et døgn som gutten tenker klart er nettopp iløpet av disse 5 minuttene.

Ingen viktige avgjørelser bør tas av en gutt utenom disse i 5 minuttene.

Hva er det for no drit a?

Tenker vel klart og fornuftig eller også da!?

Annonse

Hva er det for no drit a?

Tenker vel klart og fornuftig eller også da!?

Nei, det gjør du ikke.

Det er bevist at de eneste klare minuttene gutter har iløpet av et døgn, hvor ting som kåtskap og sex ikke står i veien for tankevirksomheten, er innenfor rammen av disse 5 minuttene.

Muskelberget

Nei, det gjør du ikke.

Det er bevist at de eneste klare minuttene gutter har iløpet av et døgn, hvor ting som kåtskap og sex ikke står i veien for tankevirksomheten, er innenfor rammen av disse 5 minuttene.

Hva tenker du da?

Jeg tenkte at dette var litt dumt og teit, men 5-10 min. etter på ville jeg pule den deilige dama igjen ;-)

tigertrollet

Nettopp. Etter 5 minutter forsvinner igjen all fornuft og kølla er igjen den som styrer ditt liv.

Ganske behaglig, ikke sant? :)

Det der høres litt teit ut. Dere tenker selvsagt utenom også. Så banale er dere ikke kan la være å knulle hvis fornuften sier "nei".

Det der høres litt teit ut. Dere tenker selvsagt utenom også. Så banale er dere ikke kan la være å knulle hvis fornuften sier "nei".

Nei, vi dropper selvsagt å knulle om vi ikke vil.

Jeg tenkte mer generelt på dette med at gutter tenker veldig mye på sex og at de eneste fornuftige øyeblikkene vi har er de etter orgasme.

Jeg har lest dette et sted... Hmmm... eller var det en film? Ikke vet jeg. Jeg har ingen erfaring med depresjoner etter orgasme selv, ei heller at jeg ikke tenker fornuftig f.eks. nå :)

Annonse

tigertrollet

Nei, vi dropper selvsagt å knulle om vi ikke vil.

Jeg tenkte mer generelt på dette med at gutter tenker veldig mye på sex og at de eneste fornuftige øyeblikkene vi har er de etter orgasme.

Jeg har lest dette et sted... Hmmm... eller var det en film? Ikke vet jeg. Jeg har ingen erfaring med depresjoner etter orgasme selv, ei heller at jeg ikke tenker fornuftig f.eks. nå :)

Okei, synes bare det ble litt søkt. Om det kommer tanker -positive eller negative- når han har delt en intim sak som sex er er det da jammen meg greit:)

Okei, synes bare det ble litt søkt. Om det kommer tanker -positive eller negative- når han har delt en intim sak som sex er er det da jammen meg greit:)

For min del pleier de tankene å være positive, og så koser jeg litt med jenta etterpå. Da trives jeg veldig godt :)

Men dette kan selvsagt slå ut den andre veien om man er et sted man føler man ikke bør være med noen man knapt vet navnet på... I de tilfellene er det greit å kunne skylde på at man er gutt, og da kan nok jævla kjipe tanker komme etter sexen. Men da har man selvsagt ikke sex igjen. Da bestiller man taxi!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...