Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Synes alle sansene er hel"rare" jeg dager derpå.. huden er mye mye mer følsom, jeg ser dårlig, luktesansen er 100 ganger skarpere - røyklukt kjenner jeg på laaaang avstand og brekker meg i anger etter fyllekula! ; )

Og kommer sambis og tar litt på meg (hvor som helst) blir jeg helt ør.. Ikke nok med at jeg ser dårlig, har bra luktesans, følsom hud og nedsatt hørsel, neida - musa lekker! Hehe...

Aner ikke hvorfor.... I det siste har jeg desverre vært så kvalm at humping ikke har latt seg gjøre.

Annonse

Gjest testosterona

Jeg har en teori i forhold til oss mannfolk. Den duger derimot ikke like godt for de feminine av din rase.

Dette er forresten vill synsing, bare så det er sagt:

Mannfolk har noe som heter testosteron i kroppen. Testosteronnivået får seg en kraftig stuck ved inntak av alkohol. Litt overdrevet sagt så kan man si at jo mer testosteron man har i kroppen, jo kåtere er man (grunnen til at menn opp i åra lettere får potensproblemer da testosteronnivået synker med alderen).

Om morgenen, etter en natt med drastisk redusert testosteronnivåe så vil kroppen igjen begynne å produsere testosteron. Nå i mengder! Dette medfører at man blir kåt.

Eventuelt kan dette skyldes at man etter en fyllekule ofte har vært på fest eller på byen, sett jævla mange fine damer, blitt kåt, prøvd seg, blitt kåtere, prøvd seg mer, blitt enda kåtere, og fått nei, nei og nei til svar.

Så går man hjem, deppa og kåt, slukner før man får onanert, og våkner opp med nattens kåthet inntakt i kroppen.

Wow... Dette kom jeg på helt mens jeg skrev. Det er faen meg ingen ende på hva jeg kan lage teorier om.

Jeg er nødt til å snart begynne å tjene penger på mine usedvanlig gode evner til å rett og slett finne på ting.

Mannfolk har noe som heter testosteron i kroppen.

Har ikke kvinnfolk det da?

For min egen del tror jeg det er kroppen sin måte å ta igjen på for manglende sex dagen i forveien. Jeg blir helt udugelig i senga med alkohol innabords. Det er akkurat som om kroppen min tenker: "Nå skal jeg faen meg vise dem" liksom

"Det er akkurat som om kroppen min tenker: "Nå skal jeg faen meg vise dem" liksom"

Nei, du er som favn alt for fokusert på biologi.

Tror det er motsatt. Når du har inntatt så mye bedøvelse at kroppen får nedsatt reaksjonsevne, går hodet i spinn(nå kan jeg tenke på hva som helst). Konsekvensene av 'spinnet' merkes først dagen derpå når kroppen våkner til live igjen.

"Det er akkurat som om kroppen min tenker: "Nå skal jeg faen meg vise dem" liksom"

Nei, du er som favn alt for fokusert på biologi.

Tror det er motsatt. Når du har inntatt så mye bedøvelse at kroppen får nedsatt reaksjonsevne, går hodet i spinn(nå kan jeg tenke på hva som helst). Konsekvensene av 'spinnet' merkes først dagen derpå når kroppen våkner til live igjen.

Jeg sa innledningsvis at 'de fleste' kjenner fenomenet. Du gjør altså ikke det. Neivel.

Annonse

Jeg sa innledningsvis at 'de fleste' kjenner fenomenet. Du gjør altså ikke det. Neivel.

Hvis det er så at jeg ikke kjenner til dette fenomenet, er det bare fordi kroppen min har innebygde sikkerhetsmekanismer mot overdrevent inntak av alkohol/dop og dermed også tung fyllesyke.;-).

Hvis det er så at jeg ikke kjenner til dette fenomenet, er det bare fordi kroppen min har innebygde sikkerhetsmekanismer mot overdrevent inntak av alkohol/dop og dermed også tung fyllesyke.;-).

Les hovedinnlegget en gang til: Middels fyllesyke står det, ikke for tung, ikke for lett.

_Tung_ fyllesyke lammer de fleste funksjonene. Det kan vi være enige i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...