Iselin79 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Fikk påvist infeksjon for 3 år siden. Ble behandlet og har siden vært bra. Legen sa at min partner måtte behandles, men jeg turde ikke si det til ham. Vi er ennå sammen. Nå er jeg redd for å få dette dritet tilbake, og jeg lurer på om han kan "smitte meg tilbake"..? I fjor var jeg hos en annen gynekolog. Da var slimhinnene mine helt fine, og hun ba meg slappe av ang. min partner. Hun fortalte at de hadde sluttet å behandle gutter for lenge siden, at det var nok at jeg fikk en kur. Jeg lurer på om når man kan vite om man har fått en ny infeksjon, eller det bare er en midlertidig "ubalanse", som kan rettes opp av f.eks VIVAG. Noen som kan gi meg noen tips? (Jeg er redd for at min partner skal synes jeg lukter vondt nedentil.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106535-sopp-nedentil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.